برگزاری دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های کی‌پاپ در استان اصفهان

دوره کی پاپ

‌ دوره تخصصی کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های کی‌پاپ با حضور 110 نفر از طلاب جامعه‌الزهرا(س) و فعالان فرهنگی استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دوره تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های کی‌پاپ ویژه طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در استان اصفهان از سوی اداره کل تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی و با همکاری کانون استان اصفهان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد.

کانون علمی پژوهشی فرهنگی تبلیغی طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها استان اصفهان، میزبان مسئولان اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی و دانش‌پژوهان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دوره بود.

دوره تخصصی تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های کی‌پاپ

این دوره سه روزه با حضور 110 نفر از طلاب و دانش آموختگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مناطق مختلف استان اصفهان و استان‌های مجاور از جمله نجف آباد، شاهین شهر، نبوی، دقیقی، قهدریجان، امام خمینی، احمدآباد، سروش، هزارجریب، فولادشهر، شهرکرد، فلاورجان، درچه، برازنده، کهندژ، بزرگمهر، فروغی، امام سجاد، کشاورز، زینبیه، قهجارستان، شهرک میلاد، رکن آباد، کاوه، پروین و غیره برگزار شد.

این دوره با موضوع تربیت کارشناس نقد و تحلیل کمپانی‌های کی‌پاپ پس از برگزاری در استان خراسان رضوی و قم، مورد استقبال طلاب و فعالان رسانه ای استان اصفهان قرار گرفت و با حضور حجت الاسلام و المسلمین رفیعی و بیان مباحث تخصصی این حوزه تشکیل شد.

بازدید از بنیاد مهدویت، بازدید از فروشگاه حجاب وعفاف وکتاب، بازدید از نمایشگاه والشمس و شرکت در کلاس پرده خوانی مهدویت (رسانه) از دیگر برنامه‌های این دوره بود.

پرچم گردانی خادمیاران آستان قدس رضوی

خادمیاران آستان قدس رضوی همراه با پرچم متبرک حرم مطهر امام رضا علیه‌السلام در ویژه برنامه ای با حضور 350 نفر از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها حضور یافتند و فضای معنوی خاصی به این مراسم بخشیدند.

حضور طلاب جامعه‌الزهرا(س) در گلستان شهدای اصفهان

طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در این دوره سه روزه با حضور در گلستان شهدای اصفهان، بر سر مزارهای آیت‌الله ارباب، آیت‌الله ناصری، آیت‌الله اشرفی اصفهانی، مادر آیت‌الله بهشتی و سه شهیده دیگر، شهیدان کاظمی و خرازی، دیگر شهدای دفاع مقدس، شهدای بمباران هوایی، شهدای منا و شهدای گمنام فاتحه‌ای قرائت کردند.

در این برنامه، جناب آقای محمودی روایتگر جانباز مدافع حرم به روایتگری سیره شهدا پرداخت.

اختتامیه دوره تخصصی تربیت کارشناس کمپانی‌های کی‌پاپ

در این مراسم به شرکت کنندگان به رسم یادبود، هدیه ای تقدیم شد، همچنین شرکت کنندگان با حضور در جوار مزار شهید حججی شهید مدافع حرم، با آرمان‌های انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل(ره) و شهدای والامقام تجدید پیمان بستند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱