مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه‌الزهرا(س) خبر داد:

برگزاری همایش ملی «حوزویان بصیر» در جامعه‌الزهرا(س)

همایش حوزویان بصیر 2

خانم حیدری مجد از برگزاری همایش ملی بصیرت افزایی با موضوع «حوزویان بصیر» با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و کاردار سابق سفارت ایران در لبنان در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم طاهره حیدری مجد در گفتگو با واحد خبر، ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی اشاره کرد و اظهار داشت: حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای مدظله العالی در بیاناتی فرمودند: «هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام بزرگوار راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءاللَّه الگو و سرمشق خواهد شد».
مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به اتفاقات اخیر در جامعه، اظهار داشت: ما در شرایط امروز جامعه احساس وظیفه کردیم که در جهت بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه، برنامه‌هایی را در دستور کار خود داشته باشیم که اولین برنامه، همایش ملی بصیرت افزایی با موضوع «حوزویان بصیر» است که با حضور طلاب و مبلغان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، حوزه‌های علمیه قم و حوزه‌های علمیه سراسر کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

حیدری مجد افزود: همایش بصیرت افزایی «حوزویان بصیر» روز پنجشنبه 3 آذر ساعت 8:30 تا 11 در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود، همچنین امکان پخش آنلاین این همایش از طریق حسینیه مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به آدرس https://heyatonline.ir/JamiatAlZahra فراهم شده است.

وی ادامه داد: حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و جناب آقای سید هادی سید افقهی، کاردار سابق سفارت ایران در لبنان از جمله سخنرانان این همایش هستند.

مسئول مرکز بسیج اساتید و نخبگان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: یکی از کلیدی‌ترین سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در سخنرانی‌های اخیر، بحث تغییر نظم نوین جهانی و نقش ایران در آن است که این موضوع توسط آقای سیدهادی سید افقهی، کاردار سابق سفارت ایران در این همایش تبیین می‌شود.

حیدری مجد تصریح کرد: با توجه به جایگاه کنونی کشور که همه دشمنان همانند دوران جنگ تحمیلی، یک بار دیگر به میدان آمدند، با این تفاوت که مرز نداریم و جنگ به صورت داخلی است، وظیفه هر یک از ما این است که روشنگری کنیم، امید خود را از دست ندهیم، در شرایط خاص امروز در صحنه باشیم و عقب نشینی نکنیم و در مجموع، آگاهی دادن و بصیرت افزایی و امیدبخشی را وظیفه خود بدانیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱