اولین دوره محصول محور تدوین فیلم با نرم افزار پریمیر برگزار می‌شود

دوره آموزشی

اولین دوره محصول محور تدوین فیلم با نرم‌افزار پریمیر با حضور مدرس یاری به صورت حضوری در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در تاریخ 21 آذر 1400 که فرمودند: «شما روایت کنید حقایق جامعه خودتان و کشور خودتان و انقلابتان را. شما اگر روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند؛ شما اگر انقلاب را روایت نکنید، دشمن روایت می‌کند»، اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای روایت از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، ثمره تربیتی بانوان فرهیخته در بستر انقلاب اسلامی، اولین دوره محصول‌محور تدوین فیلم با نرم‌افزار پریمیر با رویکرد روایت از جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: در این دوره که با همکاری اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی و اداره کل روابط عمومی برگزار می‌شود، استاد مهدی یاری به عنوان مدرس دوره حضور دارد.

حکمت نیا یادآور شد: این دوره از 20 آذر، روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، ساعت ١۵ تا 17 به صورت حضوری تشکیل می‌شود.

وی مهلت ثبت نام در این دوره را تا 15 آذر اعلام کرد و گفت: علاقه مندان جهت ثبت نام به سامانه اداره به نشانی http://novin.jz.ac.ir بخش برنامه‌ها مراجعه کنند.

 تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱