اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌کند:

کارگاه «نقش آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین»

کارگاه نقش آفرینان جهان شبکه ای

کارگاه سه روزه «نقش آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین» با حضور 40 نفر از بانوان طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ندا حکمت نیا در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: اولین کارگاه «نقش‌آفرینی بانوان مسلمان در رسانه‌های نوین» از سوی اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری اداره کل فضای مجازی دفتر تبلیغات اسلامی ویژه بانوان طلبه برگزار  می‌شود.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها افزود: این کارگاه به مدت سه روز است و طلاب در طی 72 ساعت، کاملا در یک جهان شبکه ای شبیه سازی شده به استعدادهای خود پی برده و نقش خود را در یکی از نقش‌های دهگانه جهان شبکه ای انتخاب کرده و در کنار طلاب دیگر در مسیر تاثیرگذاری جهان شبکه ای ایفای نقش می‌کنند.

حکمت نیا افزود: اهداف این دوره شامل آشنایی طلاب با استعدادهای ویژه خود در مسیر جهان شبکه و تعامل با دیگران، شکوفایی استعداد طلاب در تعارض و تزاحم رفتارهای چالش برانگیز طراحی شده توسط تیم مشاوران و اساتید، متناسب با شبکه و رسانه‌های نوین است.

وی ادامه داد: آشنایی طلاب با قدرت وجودی خود و تأثیر تصمیم‌گذاری لحظه ای بر جهان شبکه ای و یادگیری مهارت مسئولیت پذیری شبکه ای و تاثیرگذاری نقش‌های ویژه بر شبکه و رسانه‌های نوین از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه است.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تصریح کرد: راه برون رفت از مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف، ایجاد شبکه منسجم و نگاه به درون و استعداهایی است که خداوند متعال به انسان که اشرف مخلوقات نامیده، عنایت فرموده است.

حکمت نیا با بیان اینکه 40 نفر از بانوان طلبه در این کارگاه سه روزه حضور دارند، گفت: این کارگاه روزهای چهارشنبه تا جمعه 27 تا 29 مهر در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار  می‌شود.

وی یادآور شد: این کارگاه در طرح عملیاتی سوگواره ملت امام حسین علیه‌السلام، خروجی خود را ارائه خواهد داد و طلاب می‌توانند با استفاده از ظرفیت این سوگواره در این مرحله از برنامه، نقش‌های خود را به صورت هدفمند فعال کنند.

رئیس اداره تبلیغ در رسانه‌ها و فضای مجازی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها خاطرنشان کرد: در پایان این دوره کارگاهی به طلاب گواهی اعطا می‌شود و به سه گروه از برترین گروه‌ها هدایایی تعلق می‌گیرد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱