حجت الاسلام والمسلمین طائب:

امروز جهاد تبیین بالاترین تکلیف نخبگان حوزه و دانشگاه است

مراسم بسیج اساتید (13)

رییس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی امید بسته اند که به ملت ما «نمی توانیم» را تلقین کنند، گفت: امروز جهاد تبیین بالاترین تکلیف نخبگان حوزه و دانشگاه در برابر این توطئه دشمنان است.


به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب رئیس قرارگاه عمار در همایش بزرگداشت روز بسیج اساتید که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا (س) برگزار شد، گفت: امروز بالاترین تکلیف همه آحاد جامعه خصوصاً نخبگان حوزوی و دانشگاهی جهاد تبیین و همراه کردن مردم با انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه هیچ حرکت حق و باطلی به پیروزی نرسیده مگر با حمایت و همراهی مردم عصر خود، ابراز کرد: هر نظام حق یا باطلی اگر از همراهی مردم برخوردار باشد به پیروزی خواهد رسید چنانکه جبهه باطل در محرم 61 و معاویه و عمرعاص ها بخاطر همراهی مردم و در سوی دیگر انقلاب اسلامی سال 1357 نیز با همراهی مردم به پیروزی رسیدند.

همراهی مردم هر جبهه ای را به پیروزی می رساند

استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: هر جبهه ای که فکر مردم را پر کرده باشد از همراهی آنان نیز برخوردار خواهد بود از همین رو دشمن تمام تلاشش را برای مسخر کردن اذهان جامعه به کار گرفته است.

مسؤول قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن در عرصه نظامی و جنگ روی زمین دستها را به نشانه تسلیم بالابرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی به ذهن ما امید بسته اند که به ملت ما واژه نمی توانیم و نمی شود را تفهیم کنند، دشمن اگر ذهن ما را تسخیر کند به پیروی خواهد رسید.

امروز همه می دانند امنیت منطقه با ایران است

حجت الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه ایران در کنار هر کشوری بایستد، قطعاً پیروزی با آن ها خواهد بود، عنوان کرد: امروز همه می دانند امنیت منطقه با ایران است و کوچکترین حرکتی با شدیدترین پاسخ ها روبه رو خواهد بود و دنیا این را متوجه شده اند که پیروزی جبهه مقاومت به دلیل ایستادن و ایستادگی ایران در کنار آن ها است.

وی تاکید بر اینکه سرود سلام فرمانده ادله ای برای توجه مردم به ظهور امام زمان (عج) است، ابراز کرد: پرچمدار این ظهور جمهوری اسلامی است و دشمن همه تلاشش را به کار بسته که بگوید شما نمی توانید و دست از فعالیت بکشید.

ارز 4200 تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرد

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به جراحی بزرگ اقتصادی دولت رئیسی تصریح کرد: ارز 4200 تومانی مواد مخدری بود که دولت قبل به مملکت ما تزریق کرده بود اما آیت الله رئیسی در صدد اصلاح این روند برآمد و همه باید در این مسیر به ایشان و دولت کمک کنند.

وی ادامه داد: آنچه در کف بازار می بینید اثر ترک اعتیاد است که اگر جامعه 8 ماه این درد را تحمل کند نتیجه و ثمرات آن را خواهد دید.

رئیس قرارگاه عمار راحت ترین، تنبل ترین و کشنده ترین درآمد برای ایران را درآمد نفتی برشمرد و اظهار کرد: ارز 4200 تومانی همه چیز را به تعطیلی می کشاند و به میزان تعطیلی تولیدات درآمد ارزی ما سیرنزولی پیدا می کرد و از آن سو نیازهای ارزی ما بالاتر می رفت و نهایتاً باید ارز 4200 بیشتری تزریق می کردند که با این رویه تقریباً به تعطیلی تولید رسیده بودیم.

حجت الاسلام والمسلمین طائب با اشاره به اینکه آقای رئیسی آبروی خود را به میدان آورده است، تصریح کرد: این مسیر سخت است اما راهی بجز این مسیر نداریم.

وی با تاکید بر اینکه مردم ما دقیقاً مخالف مردم کوفه هستند، خاطرنشان کرد: اگر چه لسان مردم گاهی تند و تیز و بر ضد دولت می باشد اما در هنگامه نیاز در یک 22 بهمن به میدان آمده و از خون شهدا و نظام اسلامی تمام قد به دفاع می ایستند لذا باید به مردم آگاهی و بصیرت داد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱