شروع ثبت‌نام ترم تابستان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا(س)

کلاس های آموزش های کوتاه مدت

خانم نیک زاد از آغاز ثبت‌نام ترم تابستان مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه الزهرا علیهالسلام ویژه عموم بانوان علاقه‌مند و دختران بالای 7 سال خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم فهیمه نیک‌زاد در گفتگو با واحد خبر، گفت: مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با شروع فصل پرانرژی تابستان و در راستای هدفمندسازی اوقات فراغت و توانمندسازی بانوان، ثبت‌نام دوره‌های آموزشی ترم تابستان را آغاز کرده است.

سرپرست مرکز آموزش‌های آزاد و مهارتی جامعه‌الزهرا علیهالسلام با بیان اینکه این دوره‌ها ویژه عموم بانوان علاقه‌مند و دختران بالای 7 سال برنامه‌ریزی شده است، گفت: این دوره‌ها از تاریخ 4 تیر به صورت حضوری و مجازی و به دو شیوه آنلاین و آفلاین برگزار خواهد شد.

نیک‌زاد بیان داشت: این دوره‌ها در  قالب 6 گروه آموزشی هنر و ادبیات، معارف اسلامی، مهارت‌ها و سبک‌زندگی، علم و فناوری، خلاقیت و نوآوری و دانش سلامت ارائه می‌شود.

وی همچنین به بسته‌های آموزشی ترکیبی مرکز اشاره کرد و افزود: بسته «کودک و نوجوان» و بسته «مادر و کودک» مجموعه‌ای از آموزش‌های تخصصی هر اداره است که به صورت یک بسته هدفمند و متناسب با نیاز مخاطبان ارائه می‌شوند.

نیک‌زاد یادآور شد: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره‌ها از تاریخ 25 خرداد تا اول تیر می‌توانند با مراجعه به سامانه http://el.jz.ac.ir ثبت‌نام کنند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به اینکه اطلاع‌رسانی‌ دوره‌ها فقط از طریق کانال ایتا انجام می‌شود، ضروری است فراگیران در کانال اطلاع‌رسانی مرکز در پیام‌رسان ایتا، به آدرس https://eitaa.com/ama_jz عضو شوند.

متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌تماس اداره کوتاه مدت:۰۲۵۳۲۱۱۲۳۳۰تماس بگیرند و یا با شناسه کاربری https://eitaa.com/borhan_jz و https://eitaa.com/edare_amf_jz در پیام‌رسان ایتا در ارتباط باشند.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱