انتشار سومین شماره نشریه علمی تخصصی «معارف حکمی جامعه»

معارف حکمی 3 - Copy

سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «معارف حکمی جامعه» با درج 6 مقاله فلسفی از سوی پژوهشگاه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی، سومین شماره فصلنامه علمی تخصصی «معارف حکمی جامعه» به همت پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها منتشر شد.

در این شماره، 6 مقاله با موضوعات فلسفه به چاپ رسیده است که شامل مقاله «وجود رابط و دستاوردهای آن از دیدگاه علامه جوادی آملی» تألیف مرضیه ورمزیار و مجید ابوالقاسم زاده، مقاله «بررسی معنای حرفی وجود رابط و مبنا بدن آن برای وحدت شخصی وجود» به قلم محمد سربخشی، مقاله «نقد مسئله اختیاری نبودن دخالت پیش‌فرض‌ها در هرمنوتیک فلسفی با تکیه بر نظریه ارجاع به علم حضوری» به کوشش لیلا محسنیان و مهدی احمدخان بیگی می‌شود.

همچنین مقاله «بررسی چیستی حکمت عملی در نظام فکری ارسطو» نوشته جمال سروش و نعیمه نجمی‌نژاد، مقاله «توسعه قلمرو عقلانیت به عقلانیت ارزشی و پی‌جویی آن در آموزه‌های اسلامی با تأکید بر نقد دیدگاه هیوم» تألیف محمدعلی مبینی و مقاله «کلام فلسفی؛ چیستی و چگونگی» نوشته محمدصادق علیپور از دیگر مقالات مندرج در این شماره هستند.

نشریه «معارف حکمی جامعه» در پایگاه مجلات تخصصی نور، به نشانی www.noormags.ir نمایه می‌شود و در صدد دریافت رتبه علمی پژوهشی از کمیسیون نشریات علمی حوزه است.

این نشریه آماده دریافت مقالات در موضوعات فلسفی است که علاقه‌مندان می‌توانند مقاله‌های تألیفی خود را با ثبت نام در سامانه نشریه به نشانی http://mhj.jz.ac.ir بارگذاری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای غیرتعطیل از ساعت 8 تا 12 از طریق شماره تلفن 32112224 تماس بگیرید.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱