پویش «سهم من از زندگی؛ خواهر و برادر» با حضور صدها کودک در جامعه‌الزهرا(س)

پویش همیار جمعیت

داودالموسوی از برگزاری تجمع صدها کودک از مجتمع هدی، مهدکودک و پیش دبستانی شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در پویش «سهم من از زندگی؛ خواهر و برادر» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به راه اندازی پویش «سهم من از زندگی؛ خواهر و برادر» در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله العالی در جلسه ابلاغ سیاست های خانواده فرمودند: «فرض بگیرید از وضعیت تک فرزندی و دوفرزندی کنونی ده سالی بگذرد، دیگر بسیاری از واژه‌هایی که ما در محیط خانوادگی استفاده می‌کنیم، وجود خارجی نخواهد داشت، دیگر "برادر" و "خواهر" مفهوم عینی برای فرزندان ندارد، پس از گذشت یک نسل، برای مفاهیم خاله و دایی و عمو و عمه و فرزندان آنها هم چنین اتفاقی می‌افتد».

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه مطالبه‌گری برای داشتن خواهر و برادر حق مسلم کودکان ایران زمین است، افزود: این پویش به مناسبت هفته جمعیت برگزار می‌شود و صدها کودک مطالبه‌گر از دبستان دوره اول، پیش‌دبستانی مجتمع هدی و مهدکودک و پیش‌دبستانی شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با گردهمایی در این پویش شرکت می‌کنند.   

داودالموسوی یادآور شد: این تجمع روز دوشنبه 26 اردیبهشت 1401 با حضور صدها کودک مطالبه گر، در حسینیه امام خمینی(ره) جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این تجمع با دعوت از یکی از طلاب فعال در عرصه کودک، برنامه شاد و متنوع کودکانه در راستای مطالبه گری کودکان برای داشتن خواهر و برادر اجرا می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها اضافه کرد: برگزاری مسابقات جذاب و شیرین و اهدای جوایز به کودکان یکی دیگر از برنامه‌های این تجمع است.

داودالموسوی از همه فعالان فرهنگی و مبلغان عرصه ترویج افزایش جمعیت درخواست با فراگیر کردن این پویش قدمی در داشتن ایران جوان بردارند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱