راه اندازی مجمع عمومی کانون طلاب جامعه‌الزهرا(س) در استان یزد

حجت الاسلام والمسلمین برزو

مجمع عمومی کانون طلاب در استان یزد با حضور مدیران معاونت تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو از سفر مدیران معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به استان یزد در راستای راه اندازی کانون استانی خبر داد و اظهار داشت: یزد یکی از قطب‌های پزشکی و فرهنگی ایران به حساب می‌آید و به عنوان شهر بادگیرها و دارالعباده، دارالعلم معروف و ثبت جهانی یونسکو است.

وی خاطرنشان کرد: تا کنون کانون‌های علمی فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در هشت استان کرمان، اصفهان، البرز، مازندران، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی راه اندازی شده و طلاب و دانش‌آموختگان در این کانون‌ها به فعالیت مشغول هستند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به انجام ریزساخت‌های راه‌اندازی کانون در استان یزد، گفت: پس از فراخوان تشکیل کانون در این استان‌ و ثبت نام و عضویت طلاب، گروهی جهت آشنایی طلاب  با فرآیند شکل‌گیری کانون در پیام‌رسان ایتا تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو افزود: در ادامه فرآیند تشکیل کانون، طلاب متقاضی جهت عضویت شورای مرکزی کانون اعلام آمادگی و رزومه خود را ارسال کردند. 

وی اضافه کرد: با هماهنگی‌های انجام شده روز و مکان تشکیل مجمع عمومی در شهر یزد اعلام شد و با سفر یک روزه مدیران ادارات معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به یزد، پس از تبیین مجدد فرایند تشکیل کانون و پاسخ به سؤالات طلاب، نامزدهای حاضر به معرفی توانمندی‌های خود پرداخته و انتخابات برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با اشاره به برگزاری جلسات با مسئولان منتخب کانون‌های استانی، ابراز داشت: پس از مشخص شدن اعضای شورای مرکزی، فرآیند صدور حکم در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها پیگیری خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو بیان داشت: در این جلسه، با توجه به لزوم فعالیت طلاب در راستای جهاد تبیین، نشستی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مددی، رئیس اداره فرهنگی و ترویج گفتمان دفتر قم) از طریق وبینار برگزار شد و حجت‌الاسلام والمسلمین مددی ضمن تبیین انواع جهاد تبیین و محورهای پنج گانه مقام معظم رهبری در تبیین، مهمترین وظایف طلاب را افزایش توانمندی و قدرت اقناع، برنامه ریزی و کار تشکیلاتی دانست و بر فعالیت بانوان جهت رسیدن به بانوی تراز انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی تأکید کرد.

تصویر خبر

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱