مدیر جامعه الزهرا(س) تبیین کرد؛

توسعه پذیرش در سطح 2 و شایسته گزینی در سطح 3 و 4

آزمون ورودی جامعه الزهرا 1401 (7)

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام توسعه پذیرش در سطح 2 و شایسته گزینی در سطح 3 و 4 را از سیاست های پذیرشی این موسسه علمی اعلام کرد.

 به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام صبح امروز در حاشیه برگزاری آزمون ورودی در گفتگو با واحد خبر با اشاره به اینکه پذیرش در جامعه الزهرا علیهاالسلام هدفمند شده است و داوطلبان باانگیزه بالا در آزمون ورودی ثبت‌نام و شرکت می‌کنند، بیان داشت: این مساله نشان‌دهنده کارآمدی بالای دانش‌آموختگان این مرکز علمی است.

وی افزایش حدود 10 درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون ورودی امسال را نسبت به سال گذشته باوجود شرایط کرونایی نشان‌دهنده انگیزه بالای علاقه‌مندان به تحصیل در جامعه الزهرا علیهاالسلام دانست.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام ادامه داد: برنامه و سیاست ما در سطح 2 توسعه پذیرش همراه با مهارت افزایی بر اساس کارویژه های تعریف شده برای طلاب است تا طلاب این مقطع در طول دوره تحصیل با مهارت‌های مرتبط و مورد نیاز آن کارویژه ها آشنا شوند. برای رسیدن به این هدف چند راهکار مطرح شده که در حال بررسی برای پیاده‌سازی یکی از این راهکارها در سطح 2 هستیم.

وی شایسته گزینی را سیاست جامعه الزهرا علیهاالسلام در پذیرش طلاب سطح 3 و 4 عنوان کرد و گفت: طبق اساسنامه یکی از وظایف ما تربیت استاد و مدیر برای سایر حوزه‌های علمیه خواهران است ازاین‌رو در این دو سطح، پذیرش از میان نخبگان علمی خواهد بود تا به این هدف نیز دست یابیم.

سرکار خانم برقعی در پایان از تلاش همکاران در بخش سنجش و پذیرش و فناوری اطلاعات برای برگزاری منظم و بدون مشکل آزمون ورودی امسال تقدیر و تشکر کرد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱