در اختتامیه همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» صورت گرفت؛

برگزاری کمیسیون تخصصی بانوان با حضور اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(س)

کميسيون+پنجم

«کمیسیون قرآن و تربیت نسل منتظر در مکتب شهید سلیمانی» در همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» با ارائه مقاله از سوی سه استاد و طلبه جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، آیین اختتامیه همایش ملی «شهید سلیمانی و مکتب انتظار و مقاومت» روز دوشنبه و سه شنبه 15 و 16 اسفند با سخنرانی شخصیت‌های حوزوی و ارائه خلاصه مقالات رسیده به کمیسیون های تخصصی در قم برگزار شد.

در این همایش پنج کمیسیون برگزار شد که یکی از این کمیسیون ها، ویژه بانوان و با عنوان «کمیسیون قرآن و تربیت نسل منتظر در مکتب شهید سلیمانی» بود که با مدیریت سرکار خانم ریحانه حقانی معاون پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

خانم حقانی درباره این کمیسیون، اظهار داشت: در مجموع ۱۰ مقاله به این کمیسیون ارائه شد که تمامی این ۱۰ مقاله توسط بانوان تدوین شده است.

مدیر «کمیسیون قرآن و تربیت نسل منتظر در مکتب شهید سلیمانی» بیان داشت: در این مقالات، تأثیر ولایت‌مداری بر انتظار، عناصر گرایشی، بینشی و رفتاری بر انتظار و مقاومت، توانمندی‌های فردی، نظم و سلسه مراتب، عبودیت، اعتدال، خدامحوری و دفع و رفع دشمن مورد توجه بوده است.

در این کمیسیون، سرکار خانم صدیقه بنازاده ماهانی و سرکار خانم زینب تقیلو از طلاب جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و همچنین سرکار خانم ماهروزاده مدیر گروه پژوهشی تفسیر و علوم قرآن جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به ارائه مقاله پرداختند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱