فراخوان ارسال مقاله به نشریه «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده»

فراخوان مقاله نشریه مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده

دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» جهت انتشار مقالات پژوهشگران در حوزه خانواده، فراخوان مقاله داد.

به گزارش روابط عمومی، فراخوان مقاله دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربيتی و روانشناختی خانواده» از سوی انجمن علمی پژوهشی تعلیم و  تربیت معاونت پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

دوفصلنامه علمی تخصصی «مطالعات تربیتی و روانشناختی خانواده» به صاحب امتیاز جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با درجه علمی تخصصی فعالیت می‌کند.

این نشریه از سال 1396با هدف ترویج پژوهش‌های مرتبط با حوزه خانواده و ارائه الگوهای اسلامی با محورهاي مختلف در حال انتشار است.

محورهای کلی مقالات این نشریه شامل «پایداری و تعالی خانواده»، «خانواده و سبک زندگی اسلامی»، «خانواده، ایمان و معنویت»، «فرزندآوری و فرزندپروری»، «خانواده، کودک و نوجوان»، «ازدواج و طلاق»، «روابط همسران در خانواده»، «نقش و جایگاه والدین در خانواده»، «کارکردها و کارآمدی خانواده»، «خانواده، رسانه و فضای مجازی»، «آسیب‌شناسی خانواده» و «خانواده و اقتصاد» است.

این نشریه علمی تخصصی در تلاش است با فراهم آوردن بستری مناسب جهت چاپ مقالات دانش‌آموختگان و پژوهشگران، گام موثری در ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و انعکاس برترین‌های پژوهشی بردارد.

از این رو، این نشریه پذیرای مقالات علمی اساتید و پژوهشگران حوزه و دانشگاه در عرصه خانواده و تعلیم و تربیت است.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت ارسال مقالات خود به سامانه http://mtr.jz.ac.ir مراجعه کنند، همچنین شماره تلفن 32112324- 025 جهت پاسخگویی پژوهشگران است.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱