فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی «پرسش‌هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی»

مسابقه کتابخوانی انقلاب دفتر تبلیغات 1

مسابقه بزرگ کتابخوانی «پرسش‌هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی» ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، مسابقه کتابخوانی «پرسش‌هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی» از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و با همکاری کتابخوان الکترونیک پژوهان برگزار می‌شود.

کتاب «پرسش‌هایی در باب چیستی و عملکرد انقلاب اسلامی» شامل مجموعه پرسش‌هایی است که عمدتاً توسط دانشجویان و اندیشمندان خارج از کشور درباره انقلاب اسلامی ناظر به چیستی انقلاب اسلامی و عملکرد جمهوری اسلامی مطرح شده است و در معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات اسلامی با همکاری مجموعه‌ای از استادان و پژوهشگران حوزه مطالعات سیاسی به صورت اختصار و با هدف آشنایی نسل جوان با این مؤلفه‌ها به برخی از آنها پرداخته می‌شود.

علاقه مندان با خرید رایگان این کتاب می‌توانند ضمن مشارکت در مسابقه، از جوایز آن شامل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس، ۱۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه خرید کتاب الکترونیک پژوهان به قید قرعه بهره مند شوند.

شرکت در این مسابقه برای عموم مردم آزاد است، علاقه‌مندان برای دریافت رایگان کتاب، کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می‌توانند از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به پرتال دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به نشانی www.Dte.ir مراجعه کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱