بازدید مدیر جامعه‌الزهرا(س) از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق

بازدید از مرکز اشراق

دکتر برقعی و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق بازدید و با مسئولان این مرکز دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده زهره برقعی به همراه جمعی از مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از مرکز اشراق بازدید کردند.

طرفین در این دیدار، ظرفیت‌های هر مجموعه را در راستای استفاده و حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌های طلاب در حوزه فرهنگ و تبدیل آن‌ها به کسب و بوم مورد بررسی قرار دادند.

مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق به همت دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برای حمایت از ایده‌های خلاقانه طلاب و عموم مردم با رویکرد فرهنگی تأسیس شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قطبی، رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق با ارائه توضیحاتی تأکید کرد: این مرکز در راستای مأموریت دفتر تبلیغات اسلامی ایجاد شده تا از این رهگذر بتواند با ایجاد سازوکاری مشخص و هدایت‌گرانه از طلاب باانگیزه‌ای که ایده‌های خلاقانه در حوزه فرهنگ دارد، حمایت کند و ضمن پروراندن ایده‌های ایشان قدم‌به‌قدم صاحبان اندیشه را به تولید محصول خلاقانه کمک نماید.

وی اذعان کرد: این مرکز تمامی راهبرها و اسناد خود را با مطالعه جامع همه مراکز هم‌عرض بومی‌سازی نموده و تلاش دارد با ایجاد ساختاری، طلاب را به ایجاد شغل‌های متناسب رهنمون کند.

رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق تصریح کرد: در این راستا مرکز به‌جای کمک نقدی به  صاحبان ایده سعی می‌کند با آموزش، همراهی و معاونت آنان، ایده‌های خلاق را به ثمر برساند و بر اساس طرحی جامع و فازبندی شده، محصول قابل‌ارائه را از ایده‌ها به بازار کسب و بوم تقدیم کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قطبی تأکید کرد: این مرکز هرگز به دنبال سودآوری از حیث مادی نبوده و تمام تلاش مجموعه برای ایجاد زمینه‌های تاب‌آوری است که در این صورت اگر سودی هم حاصل شود مطلوب است.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها نیز ضمن قدردانی از رئیس مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق اظهار امیدواری کرد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با توجه به ظرفیت منحصربه‌فرد و بالای خود بتواند از پتانسیل این مرکز در راستای استقلال شغلی طلاب و ایجاد راهبردهای فعالیت اجتماعی آنان در راستای تبلیغ و فرهنگ‌سازی اسلامی استفاده نماید.

در ادامه حجت‌الاسلام اندیشه، برزو و مهندس آمره نیز نکاتی در راستای استفاده حداکثری و بهینه از ظرفیت‌های طرفین بیان داشتند.

این دیدار با بازدید مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و هیأت همراه از مجموعه مرکز خاتمه یافت.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱