اعلام نتایج و ثبت نام نهایی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰

اعلام نتایج نیم سال دوم

نتایج نهایی پذیرش نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره سنجش و پذیرش اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی، نتایج نهایی پذیرش نیمسال دوم سال تحصیلی 1401-1400 جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از سوی اداره سنجش و پذیرش اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها، داوطلبان پذیرفته شده لازم است با مطالعه کامل و دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی، حداکثر تا ساعت 24 روز 24 دی نسبت به ثبت نام نهایی اقدام نمایند.

توصیه به داوطلبان پذیرفته شده:

الف) در مورد نحوه تشکیل کلاس‌های نیمسال دوم برای پذیرفته شدگان برنامه حضوری و خوابگاهی به دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی مراجعه نمایید.

ب) در صورت عدم ارائه رضایت‌نامه و فرم خوداظهاری می‌توانید فرم‌های خام را از لینک «فرمهای پذیرش» دریافت کنید و بعد از تکمیل آنها، ضمن بازگذاری در سامانه ثبت نام نهایی، اصل آن را هم برای سنجش و پذیرش ارسال نمایید (به صورت حضوری یا ارسال به آدرسی که در دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی اعلام شده است).

ج) پذیرفته شدگانی که قبلاً ثبت نام نهایی کرده اند لازم است علاوه بر مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی، به سامانه ویرایش مدارک مراجعه کرده و در صورت عدم تأیید مدارک ارسالی خود، با رعایت ضوابط مندرج در«راهنمای تنظیم و ارسال مدارک» نسبت به ویرایش و بازارسال این مدارک تا 23 دی ماه اقدام نمایند.

د) در صورت بروز هر گونه سؤال یا ابهامی بعد از مطالعه دفترچه راهنما، می‌توانید به سامانه «ارسال و پیگیری درخواست‌ها» مراجعه کرده و سؤال یا درخواست خود را ثبت نمایید. پاسخ به سؤالات و درخواست‌ها معمولاً طی 72 ساعت برای داوطلب ارسال خواهد شد و از بخش پیگیری و مشاهده پاسخ درخواست ارسالی قابل دریافت خواهد بود.

 مشاهده نتیجه نهایی

 دفترچه راهنمای ثبت نام نهایی

راهنمای تنظیم و ارسال مدارک

فرم‌های پذیرش

 ثبت نام نهایی

 سامانه ویرایش مدارک

ثبت اعتراض

 راهنمای مدارس و مراکزآموزشی

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱