رئیس اداره سنجش و پذیرش جامعه‌الزهرا(س) اعلام کرد:

تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ جامعه‌الزهرا(س)

نهایی اسلایدشو پذیرش 1400

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر گفت: مهلت آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به دلیل درخواست‌های مکرر متقاضیان تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با واحد خبر عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر بانوان علاقه‌مند به تحصیل علوم دینی در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و ارائه فرصت به داوطلبانی که در بازه زمانی تعیین شده موفق به ثبت نام نشدند، زمان ثبت نام تمدید شد.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد:  ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش به آدرس الکترونیکی https://paziresh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام و المسلمین عمرانی فر به متقاضیانی که هنوز ثبت نام نکرده‌اند، توصیه‌هایی داشت و افزود: همانگونه که در سامانه پذیرش و پایگاه اطلاع رسانی یادآوری شد، داوطلبان لازم است قبل از ثبت نام و هر اقدامی، دفترچه راهنمای پذیرش را به دقت مطالعه کنند، چنانچه اکثر سؤالاتی که به سامانه پشتیبانی ارسال شده، حاکی از عدم مطالعه دقیق دفترچه است.

وی توصیه کرد: برای تسهیل ثبت نام و عدم مواجهه با ترافیک پیشنهاد می‌شود ثبت نام متقاضیان به روزهای پایانی موکول نشود.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: از آنجایی که سامانه پذیرش به صورت هوشمند طراحی شده است، پس از وارد کردن اطلاعات داوطلب، سامانه با توجه به اطلاعات ثبت شده، برنامه‌های آموزشی مجاز را جهت انتخاب به شما نمایش می‌دهد؛ از این رو لازم است در ثبت اطلاعات داوطلب، نهایت دقت را داشته باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین عمرافی ادامه داد: در صورت بروز خطا یا ایجاد سؤال، فقط از طریق سامانه ارسال و پیگیری درخواست (واقع در سامانه پذیرش) اقدام به ارسال سؤال نمایید و از تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها خودداری کنید.

وی عنوان کرد: داوطلبان حتما اطلاعات ثبت نامی خود را هنگام ثبت نام به دقت مشاهده کنند و اگر فرد دیگری برای آنها ثبت نام می‌کند، قبل از تکمیل ثبت نام همه اطلاعات را بررسی و در صورت نیاز نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.

رئیس سنجش و پذیرش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآور شد: داوطلبان باید اطلاعات کارت ثبت نام، تراکنش مالی و کد رهگیری ثبت نام خود را تا پذیرش نهایی نگهداری کنند، دریافت تمامی خدمات از طریق سامانه بر پایه این اطلاعات است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عمرانی فر خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در هنگام خرید با تراکنش ناموفق مواجهه شده اند، با توجه به توضیحات بند 6 و 7 مندرج در صفحه خرید کارت کارت اقدام کنند.

ورود به سامانه پذیرش

تصویر خبر

لینک های مفید برای ثبت نام در آزمون ورودی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها:

امکان ثبت نام فارغ‌التحصیلان ۷۱ رشته دانشگاهی در سطح ۳

شرایط پذیرش فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور و امکان ثبت نام فارغ التحصیلان برخی رشته‌های دانشگاهی در آزمون ورودی سطح سه (کارشناسی ارشد)

گروه‌های دارای امتیاز ویژه در آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی 1402-1401

شرایط معافیت از آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) در سال تحصیلی 1402-1401

دریافت نسخه الکترونیکی منابع آزمون سطح دو جامعه‌الزهرا(س)

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱