در ویژه برنامه «حدیث اشک» مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)؛

جامعه‌الزهرا(س) معطر به شمیم شهید گمنام شد

شهید گمنام

دومین روز از مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام در جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با حضور پیکر مطهر شهید گمنام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، دومین روز مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها با عنوان ویژه برنامه «حدیث اشک» امروز با حضور جمعی از بانوان استان قم در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

سرکار خانم انسیه یوسفیان استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه علامه مصباح(ره) تربیت شده مکتب اسلام بود، ایشان را طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، عالم ربانی، متفکری برجسته، مدیری شایسته، زبانی گویا برای حق و پای پراستقامت در صراط مستقیم دانست و در ادامه ارتباط ویژگی های شخصیتی علامه مصباح یزدی با موضوع «بندگی و بصیرت در سیره و روش شخصیت حضرت زهرا علیهاالسلام» را تبیین کرد.

استاد جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه حضرت زهرا علیهاالسلام بنده الهی بودند، تصریح کرد: حضرت زهرا علیهاالسلام تا زمان حیات پیامبر گرامی اسلام صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم در خانه داری، همسرداری، فرزندپروری و غیره الگو بودند و پس از رحلت رسول خدا و آغاز فتنه، وظیفه جدیدی به دوش حضرت گذاشته می‌شود و آن حضور در صحنه اجتماع و دفاع از ولایت است.

در این مراسم، شرکت کنندگان میزبان یکی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس بودند و پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده که در عملیات رمضان و شرق بصره به درجه شهادت نائل شده است، در میان شرکت کنندگان تشییع شد.

در ادامه مراسم، خانم‌ها محسن زاده و مریدیان مداحان اهل بیت علیهم‌السلام به ذکر مصیبت پرداختند.

سومین و آخرین روز مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه ۱۶ دی، ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه به همت معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری مجتمع آموزشی تربیتی هدی برگزار می‌شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱