همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا(س) برگزار می‌شود

همایش طلاب جدیدالورود971

همایش طلاب جدیدالورود سطح دو، سه و چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام به مدت سه روز متوالی در تالار بیداری اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، همایش طلاب جدیدالورود جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در سال تحصیلی 98-1397 همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس از سوی معاونت آموزشی تربیتی برگزار می‌شود.

طلاب جدیدالورود با توجه به خوابگاهی و غیرخوابگاهی بودن و همچنین مقطع تحصیلی در سه روز متوالی از روز شنبه 31 شهریورماه تا دوشنبه 2 مهرماه در این جلسات شرکت می‌کنند.

همایش طلاب جدیدالورود تحصیلات تکمیلی (سطح سه و چهار) روز شنبه 31 شهریورماه ساعت 15 تا 18 تشکیل می‌شود.

طلاب خوابگاهی روز یکشنبه اول مهرماه و طلاب دوره عمومی (سطح دو) روز دوشنبه 2 مهرماه ساعت 8:30 تا 12 در همایش شرکت خواهند کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین شهیدی معاون آموزشی تربیتی این مؤسسه به تبیین موضوعات رسالت بانوان طلبه در عصر حاضر و اهمیت و ضرورت تحصیل علوم دینی می‌پردازند.

در هر یک از این جلسات، سخنران ویژه حضور دارد و با توجه به وضعیت و شرایط تحصیلی طلاب دعوت شده، موضوعاتی چون وظایف خانواده‌ها در قبال رسالت طلبگی و مدیریت جمع بین تحصیل و استحکام خانواده تبیین می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱