برگزاری کارگاه و دوره‌های آموزشی ویژه طلاب غیرایرانی

کارگاه و دوره های آموزشی

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی از برگزاری چهار کارگاه و دوره آموزشی ویژه طلاب این مدرسه در نیمسال اول سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم فاطمه ضرابی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: مدرسه علمیه غیرایرانی برای نیمسال اول سال تحصیلی 98-97، کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی مختلفی برگزار می‌کند.

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی اظهار داشت: کارگاه آشنایی با کتب حدیثی و روش استفاده از نرم‌افزارهای حدیثی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

ضرابی افزود: کارگاه آشنایی با کتب حدیثی و روش استفاده از نرم افزارهای حدیثی ویژه طلاب گرایشی است.

وی به برگزاری دوره آموزشی مهدویت با رویکرد پاسخ به شبهات اشاره کرد و گفت: در این دوره که به مدت 12 جلسه به طول می‌انجامد و اتمام مباحث امامت در کلام اسلامی از جمله شرایط حضور طلبه در این دوره است،.

مدیر مدرسه علمیه غیرایرانی ادامه داد: دوره آموزشی پاسخ و پرسش اعتقادی با موضوعات توحید، عدل، نبوت، امامت و معاد از دیگر دوره‌های آموزشی است که در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

ضرابی همچنین به برگزاری کارگاه احکام در نیمسال اول 98-97 ویژه طلاب غیرایرانی اشاره کرد و گفت: بانوان طلبه در صورت گذراندن احکام 1 و احکام 2 می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند.

اطلاعت تکمیلی کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی این مدرسه متعاقبا اعلام می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱