واکنش مدیر جامعه الزهرا به حاشیه‌های تجمع فیضیه

مدنی

حجت الاسلام والمسلمین مدنی نادیده انگاشتن تلاش‌های ارزشمند علمی و پژوهشی در حوزه‌های علمیه را نگران کننده و چشم پوشی از واقعیت‌ها دانست.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای جامعه با ابراز تاسف از آنچه در هفته گذشته در مدرسه علمیه فیضیه گذشت، گفت: بی توجهی و غفلت یا تغافل از تحولات شایسته‌ای که در حوزه علمیه صورت گرفته و پژوهش‌های ارزشمندی که در عرصه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ... در حوزه صورت می‌گیرد و نیز دروس مختلف خارج که با عناوین گوناگون مسائل مستحدثه در حوزه مسائل مالی و بانکی، پزشکی و درمانی، فقه اداری و حکومتی، مسائل زیستی و اجتماعی برگزار می‌شود، موجب نگرانی است.  

وی افزود: بی تردید در این مسیر کاستی‌های فراوانی وجود دارد که باید برطرف شود، ولی ندیدن این همه تلاش ارزشمند ناشی از یک غفلت یا چشم‌پوشی از واقعیت‌هاست.

استاد درس خارج حوزه علمیه ادامه داد: آنچه بیشتر باعث تاسف است آنکه این هجمه به نظام آموزشی و پژوهشی سترگ، عمیق و ارجمند حوزه در درون حوزه و در مدرسه فیضیه قم انجام می‌شود که امیدواریم در مقابل این هجمه‌ها، اطلاع‌رسانی دقیق از فعالیت‌ها و تلاش‌های عمیق علمی پژوهشی، آثار سوء اینگونه تبلیغات منفی را برطرف کند.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱