سومین گروه جمع‌خوانی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» تشکیل می‌شود

جمع خوانی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام از تشکیل سومین گروه جمع خوانی کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، اظهار داشت: با توجه به اهمیت فرهنگ‌سازی انس با کتاب، از ماه‌های گذشته، برنامه جمع‌خوانی کتاب با هدف تقویت رفتار روزانه منظم کتابخوانی آغاز شد و تا کنون دو دوره جمع خوانی کتاب با استقبال خوب طلاب فرهیخته برگزار شده است.

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام گفت: کتاب ارزشمند و فاخر «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» حاصل ۲۸ سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله است که در راستای احیای تفکر اسلامی به تبیین عقاید اسلامی بر مبنای قرآن می‌پردازد.

داودالموسوی افزود: از ویژگی‌های این کتاب، مطالعه هماهنگ و پیوسته مسائل فکری اسلام به عنوان اجزای یک مجموعه واحد، استنباط اصول اساسی اسلام از قرآن و دوری از سلیقه‌ها و نظرهای شخصی، ‌ارائه نگاهی نو به مفاهیم دینی همچون ولایت است.

وی با بیان اینکه سومین دوره کتاب‌خوانی ویژه ایام تعطیلات نوروز و فراغت طلاب برگزار می‌شود، گفت: جلسه توجیهی این برنامه روز چهارشنبه 27 اسفند ساعت 10 تشکیل می‌شود و سرکار خانم حکمت نیا، استاد راهنمای این دوره است.

مدیر اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: علاقه مندان جهت عضویت در این گروه می‌توانند تا روز شنبه 23 اسفند به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به آدرس https://sapp.ir/jz_m.f.t مراجعه کرده و با ارسال نام و نام خانوادگی به همراه کد تحصیلی به شناسه مدیر کانال در این برنامه شرکت کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱