بازدید جمعی از طلاب و اساتید مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا(س) از کتابخانه آیت‌الله مرعشی نجفی

کتابخانه آیت الله مرعشی

جمعی از طلاب و اساتید مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جمعی از طلاب مرکز بین المللی آموزش زبان فارسی به همراه اساتید جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) روز دوشنبه، 21 اسفند ماه از کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید، طلاب به منظور بزرگداشت مقام فقیه عالیقدر، حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی، بر سر مزار آن عالم بزرگوارحاضر و با شخصیت حضرت آیت الله العظمی مرعشی نجفی آَشنا شدند.

بانوان طلبه در ادامه از قسمت‌های مختلف کتابخانه از جمله مخزن کتاب‌های خطی، بیمارستان ترمیم کتب، تالار ورّاقان و قسمت چاپ سنگی بازدید کردند.

همزمان با بازدید طلاب، کارشناسان کتابخانه توضیحاتی درباره قسمت‌های مختلف کتابخانه به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی برای طلاب ارائه کرد.

هدف از این بازدید، آشنایی طلاب این مرکز با فرهنگ و امکانات علمی ایران، آشنایی با شخصیت و تلاش های خالصانه آیت الله مرعشی نجفی، معرفت افزایی طلاب نسبت به علم و علم آموزی، گسترش فرهنگ کتاب خوانی و ایجاد نشاط علمی بوده است.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱