مدیر جامعه‌الزهرا(س) در جلسه انجمن علمی پژوهشی مهدویت؛

انجمن‌های علمی پژوهشی نیاز به مدیریت جهادی دارند

انجمن علمی پژوهشی

حجت الاسلام و المسلمین مدنی با بیان اینکه انجمن‌های علمی پژوهشی نیاز به مدیریت جهادی دارند، گفت: رشد انجمن به وسیله سیر مطالعاتی، مساعدت‌ها و تعامل با مراکز همسو ایجاد می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جلسه انجمن علمی- پژوهشی «مهدویت» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)، دبیر، اعضای شورا و تعدادی از اعضای انجمن برگزار شد.

در این جلسه، دبیر شورای انجمن «مهدویت» گزارشی از برنامه های برگزارشده و آتی را ارائه داد و عنوان کرد: انجمن مهدویت با مراکز دیگر از جمله سایت جمکران همکاری دارد.

سپس تعدادی از اعضای انجمن، برخی از مشکلات و مطالبات خود را برای ارتقای بهتر این انجمن با مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در میان گذاشتند.

در ادامه، حجت الاسلام و المسلمین مدنی اظهار داشت: انجمن‌ها به لحاظ ساختاری یک نهاد مستقل هستند و نیاز به مدیریت جهادی دارند و جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) نقش حمایتی و هدایتی این نهاد را به عهده دارد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با بیان اینکه ما باید وظیفه اصلی خود را بشناسیم، تصریح کرد: بخشی از مباحث، نشانگر این است که ما هنوز جایگاه انجمن را نشناختیم.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در مورد برنامه‌های انجمن علمی پژوهشی مهدویت به سه مسئله اشاره کرد و افزود: رشد انجمن به وسیله سیر مطالعاتی، مساعدت‌ها و تعامل با مراکز همسو ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه تولید انجمن مهمتر از رشد است، ادامه داد: انجمن‌های علمی پژوهشی باید تولید داشته باشند و فقط مصرف‌کننده نباشند، به ویژه انجمن مهدویت زمینه پژوهشی زیادی دارد.

مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: گسترش انجمن وابستگی به رشته ندارد، برای جذب اعضا و گسترش انجمن مهدویت، از فارغ التحصیلان رشته‌های دیگر که انگیزه کافی دارند، دعوت کنید و پایگاه علمی ایجاد کنید.

حجت الاسلام و المسلمین مدنی در پایان با بیان اینکه اعضای انجمن، برنامه‌های سالانه خود را تنظیم و به صورت مکتوب ارائه دهند، گفت: در مورد همکاری با مراکز دیگر توجه داشته باشید که جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) پایگاه اصلی بانوان طلبه است و باید نسبت به آن احساس مالکیت و مملوکیت داشته باشید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱