انعقاد تفاهم نامه همکاری میان جامعه‌الزهرا(س) و کمیته امداد امام خمینی(ره)

تفاهم نامه جامعه و کمیته امداد 3

تفاهم نامه همکاری مشترک میان جامعه الزهرا علیهاالسلام و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی، تفاهم نامه همکاری مشترک میان جامعه الزهرا علیهاالسلام و کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر روز گذشته بین طرفین امضا شد.   

این تفاهم نامه در راستای گسترش فعالیت‌های قرآنی، ترویج گفتمان دینی، مصون سازی خانواده ها در برابر تهاجم فرهنگی و فراهم کردن زمینه پویایی و بصیرت افزایی خانواده‌های مورد حمایت و توسعه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی و در نهایت بهره مندی از ظرفیت های دو مجموعه تدوین شده است.

این تفاهم نامه فی ما بین کمیته امداد امام خمینی(ره) به نمایندگی جناب آقای سید مرتضی بختیاری، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)  و حوزه علمیه خواهران جامعه الزهرا علیهاالسلام به نمایندگی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو، معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام و حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) به عنوان نمایندگان تام الاختیار طرفین معرفی شدند.

به موجب انعقاد این تفاهم نامه، کارگروهی مرکب از نمایندگان طرفین تشکیل شده و طرح‌ها، برنامه‌ها و اقدامات لازم را برای اجرای مفاد تفاهم‌نامه ارزیابی و به مرحله اجرا خواهند گذاشت.

این تفاهم نامه که به مدت سه سال معتبر است، در 10 ماده تدوین و تصویب شده است که در صورت تمایل و تداوم فعالیت مشترک هر یک از طرفین، تمدید خواهد شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱