معاون پژوهش جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

ارائه پنج کتاب تدوین شده در جامعه‌الزهرا(س) به عنوان کتب درسی طلاب

کتب تدوین شده

خانم حقانی گفت: در ترم تحصیلی جاری، پنج کتاب درسی تدوین شده در دفتر تهیه و تدوین متون درسی جامعه الزهرا سلام الله علیها به عنوان کتب درسی طلاب ارائه شده است.

به گزارش روابط عمومی، سرکار خانم ریحانه حقانی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: پنج عنوان از کتب آموزشی که به همت دفتر تهیه و تدوین متون درسی و مشارکت گروه‌های علمی آموزشی تدوین شده است، چاپ و منتشر گردیده و از نیمسال تحصیلی جاری به عنوان منبع درسی معاونت آموزشی تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام مورد استفاده طلاب قرار گرفته است.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت: کتاب‌های «الادوات النحویة ودورها في تفسیر القرآن المجید» تألیف سید محمود طیب حسینی و تدوینگری خانم «اقدس رحیمی»؛ «امامت در قرآن با تأکید بر اندیشه‌های علامه طباطبایی(ره) نوشته مسعود تاج آبادی و تدوینگری خانم خدیجه حسین‌زاده؛ «درآمدی بر علم اخلاق» به نگارش رضا حبیبی، حمیدرضا حق‌شناس، یحیی حبیبی، کاظم دلیری و تدوینگری خانم سمیه سادات موسوی؛ «درسنامه آیات الاحکام» تألیف غلامحسن حیدری و تدوینگری خانم‌ها خدیجه حسین‌زاده و اقدس رحیمی و «زن و خانواده در ادیان» نوشته علی غلامی و تدوینگری خانم سمیه حاجی اسماعیلی از جمله کتاب‌های تدوین شده مذکور هستند.

حقانی با اعلام آمادگی اداره انتشارات جامعه الزهرا سلام الله علیها جهت عرضه این کتاب به ناشران همسو و مراکز حوزوی و دانشگاهی، گفت: علاقه مندان می توانند کتب نامبرده را از طریق مراجعه به سایت فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به آدرس   https://eshop.jz.ac.ir و یا با تماس شماره تلفن 32112599- 025 تهیه کنند.

وی یادآور شد: دفتر تهیه و تدوین متون درسی از سال ۹۷، تحت اشراف معاونت پژوهش، برگزاری دوره تربیت تدوینگر را در دستور کار قرار داد و دو کارگاه تخصصی تربیت تدوینگر متون درسی به صورت مجزا در سطح سه و چهار برگزار شد.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه ۳۰ نفر از بانوان طلبه سطح سه و چهار به عنوان کارشناس تربیت تدوینگر این دوره را با موفقیت به پایان رساندند، گفت:  فراگیران بیش از 30 جلد کتاب را در طول دوره تدوین کردند و 15 جلد کتاب نیز توسط آنان ارزیابی شد.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱