تمدید مهلت ثبت نام بانوان طلبه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هدی تا 15مرداد

پذیرش دانشکده هدی

مهلت ثبت نام بانوان طلبه در هفت رشته کارشناسی ارشد دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی تا 15مرداد تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، خانم نسرین کردنژاد در گفتگو با واحد خبر از تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان در مقطع کارشناسی ارشد در دانشکده هدی تا 15مرداد ماه خبر داد.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی گفت: دانشکده الهیات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا(س) که دارای مجوز رسمی از سوی سازمان سنجش آموزش کشور است، برای سال تحصیلی1400-1399 از بین بانوان طلبه در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.

وی با اشاره به رشته های مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد، تصریح کرد: در ترم تحصیلی جدید، هفت رشته تحصیلی «روانشناسی اسلامی مثبت گرا»، «فلسفه و کلام اسلامی»، «شیعه شناسی»(برگزاری دوره به دو زبان فارسی و انگلیسی)، «علوم قرآن و حدیث»، «حقوق خصوصی»، «مدیریت آموزشی» و «حقوق جزا و جرم شناسی» در دانشکده هدی ارائه می‌شود. پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد نیز از طریق آزمون اختصاصی از میان بانوان طلبه انجام می‌شود.

کردنژاد یادآور شد: فارغ التحصیلان دانشگاهی نیز با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل دروس حوزوی، مجاز به شرکت در این آزمون هستند. آزمون اختصاصی برای کارشناسی ارشد، ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

وی به تخفیف 50 درصدی برای رشته‌های معارفی اشاره کرد و گفت: دانشجویان رشته های معارف، از تخفیف پنجاه درصد بهره مند می شوند و رشته های دیگر نیز تخفیف بیست درصدی شامل حالشان می‌شود.

معاون آموزش و پژوهش دانشکده هدی خاطرنشان کرد: علاقه مندان به تحصیل در این دانشکده، برای اطلاع از منابع آزمون اختصاصی و جدول رشته‌ها، مواد و ضرایب امتحانی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی دانشکده هدی به نشانی http://hu.jz.ac.ir مراجعه کنند.

وی همچنین به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی در این دانشکده اشاره کرد و گفت: ثبت نام پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی، برای مهر1399 آغاز شده است. ثبت‌نام و انتخاب رشته رشته‌های تحصیلی پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کتبی دیپلم) منحصراً به صورت اینترنتی از روز یکشنبه ۵ مردادماه آغاز  و تا  ۲ شهریورماه ادامه دارد. متقاضیان می‌توانند به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنند.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱