از سوی اداره امور نخبگان؛

اعلام شرایط جدید فراخوان شناسایی استعدادهای برتر در سال 99

5d245d08ad91b

اداره امور نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام شرایط عمومی و اختصاصی شناسایی استعدادهای برتر را در عرصه آموزشی، پژوهشی و تبلیغی در سال 99 اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی، اداره امور نخبگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در اطلاعیه ای شرایط جدید شرکت در فراخوان شناسایی استعدادهای برتر سال 99 را در دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی اعلام کرد.

طلابی که داری شرایط زیر در یکی از عرصه های آموزشی، پژوهشی یا تبلیغی هستند می توانند از 25 مرداد تا 25 شهریور به سامانه نخبگان به نشانی http://nokhbegan.jz.ac.ir/ مراجعه و برای بهره مندی از مزایای نخبگان در این فراخوان نام نویسی کنند.

متن این اطلاعیه بدین شرح است:

شرایط عمومی استعدادهای برتر

شرایط عمومی استعدادهای برتر عبارتست از:

 1- تعادل شخصیتی، فکری و سیاسی (اجتناب از افراط و تفریط)، التزام عملی به ولایت فقیه، حسن رفتار و تعامل با دیگران، زیّ طلبگی، حجاب و عفاف، خلاقیت و نوآوری علمی، نظم و انضباط، انگیزه و اشتیاق و پشتکار در تحصیل علوم حوزوی، باورمندی نسبت به هویت روحانیت، اهتمام به امور عبادی، برخورداری از سجایای اخلاقی.

2- فرصت کافی جهت شرکت در برنامه های ارتقایی اداره نخبگان و استعدادهای برتر.

3- شرط سن

متقاضیان باید دارای شرایط سنی مندرج در جدول ذیل باشند:

001  

تبصره: طلاب سطح1 که در فراخوان سال قبل، کمتر از 95 واحد درسی گذرانده­، و مجاز به ثبت نبودند،  در صورتی که امسال، بیشتر از 115 واحد گذرانده باشند، می ­توانند در ثبت نام شرکت نمایند.

شرایط اختصاصی:

 شرایط اختصاصی استعداد برتر آموزشی

شرایط اختصاصی استعداد برتر آموزشی در سطوح تحصیلی مختلف به شرح جدول ذیل است:

002  

تبصره1: برگزیدگان المپیاد علمی کشوری، در صورتی که دارای حداقل معدل 18 در سطح1 و 17 در سایر سطوح باشند، واجد شرایط شرکت در مصاحبه بوده و از سایر شرایط اختصاصی عرصه آموزش مستثنی هستند.

تبصره2: طلاب مستعد برتر آموزشی، با تایید مدیر و دو نفر از اساتید، با حداقل معدل 18 در سطح1 و حداقل معدل 17 در سایر سطوح، می‌تواند جهت تشکیل پرونده اقدام نماید.

شرایط اختصاصی استعداد برتر پژوهشی

 شرایط اختصاصی استعداد برتر پژوهشی در سطوح تحصیلی مختلف به شرح جدول ذیل است

 003

تبصره 1: برگزیدگان جشنواره علامه حلی(سراسری) و همایش کتاب سال حوزه و سایر مسابقات و جشنوارهای پژوهشی که به تأیید هیأت امنای مرکز برسد، در صورتی که دارای حداقل معدل 17 باشند، واجد شرایط شرکت در مصاحبه مرکز خواهند بود.

تبصره 2: طلابی که علیرغم فعالیت پژوهشی چشمگیر، واجد حداقل معدل آموزشی لازم 18 نیستند، در صورتی که با ارائه مستندات لازم، در سطوح 2، 3 و 4 به ترتیب به میزان 10، 17 و 24 امتیاز از جدول فعالیت‌های پژوهشی(جدول شماره 10) را کسب نمایند، در صورت داشتن حداقل معدل آموزشی 17 واجد شرایط تشکیل پرونده در عرصه پژوهش هستند.

 شرایط اختصاصی استعداد برتر تبلیغی

شرایط اختصاصی استعداد برتر تبلیغی در سطوح تحصیلی مختلف به شرح جدول ذیل است: 004  تبصره1: طلابی که فعالیت تبلیغی چشمگیر داشته و دارای حداقل معدل آموزشی 17 هستند، با ارائه مستندات لازم، در سطوح 2، 3 و 4 ، می‌توانند به صورت مشروط تشکیل پرونده دهند که پس از محاسبه امتیازات و کسب حد نصاب لازم، واجد شرایط شرکت در مصاحبه ها خواهند بود.

تصویر خبر

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱