انتصاب دکتر علی پور به سمت «رئیس پژوهشگاه جامعه الزهرا(س)»

دکتر علی پور

دکتر علی پور با حکم حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی به سمت «رئیس پژوهشگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود مدنی طی حکمی جناب آقای دکتر «ابراهیم علی پور» را به سمت «رئیس پژوهشگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تدین و سوابق علمی و پژوهشی، جناب عالی را به سمت «رئیس پژوهشگاه جامعه الزهرا علیهاالسلام» منصوب می نمایم.

پاسخ به نیازها و پرسش های پرتعداد و گسترده انسان معاصر و همپا کردن قافله دانش علوم دین با شتاب روزگستر و شتابنده دیگر دانش های بشری، پرده برداری از چهره تابناک معارف وحیانی و تبیین آموزه های ژرف و دلنشین و جان افزایی علوم اهل بیت علیهم‌السلام و جابجایی مرزهای دانش دینی به ویژه در حوزه مسائل مربوط به زن و خانواده انتظارات بحقی است که از بیان و بنان و اندیشه و افکار محققان علوم دینی حوزه خواهران می رود.

امید است جنابعالی با شناخت کاملی که از ظرفیت های فراوان بالفعل و بالقوه این مجموعه دارید، با استفاده از همه این ظرفیت ها و با بهره مندی از سایر اصحاب اندیشه و دانش در حوزه های علمیه و دانشگاه ها این مهم را به سامان شایسته ای برسانید.

در پی این انتصاب، مراسم معارفه رئیس پژوهشگاه مطالعات اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی و معاونان و مدیران مجموعه و همچنین علما و فضلایی از حوزه های علمیه و نهادهای حوزوی برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با اشاره به اهمیت موضوع تحقیق و پژوهش، تصریح کرد: وظیفه تحقیق، پژوهش و تبیین به روز معارف الهی به عهده علما قرار گرفته است و در این راستا، جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان بزرگترین حوزه علمیه بانوان در جهان تشیع وظیفه سنگینی به عهده دارد.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه مسیر پژوهش مسیر سخت و صعبی است، اظهار داشت: عناوین پایان نامه‌ها و پژوهش‌های ما باید کاربردی، مشتری محور و مورد نیاز جامعه باشد و ما باید در مسائل پژوهشی، شعار مشتری محوری را مد نظر قرار دهیم.

تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱