آغاز ثبت‌نام جهت تعیین زمان مصاحبه دوره تربیت مربی «نقد سلفیه»

نقد سلفیه - Copy

معاون فرهنگی تبلیغی از آغاز ثبت نام برای تعیین زمان مصاحبه دوره تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به اینکه نخستین دوره نیمه‌حضوری تربیت مربی «نقد سلفیه با تأکید بر نقد وهابیت» که از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار می‌شود، عنوان کرد: امسال فراخوان ثبت نام در این دوره اعلام شد و حدود صد نفر از طلاب سطح سه و سطح چهار در این دوره ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی تبلیغی با بیان اینکه قبولی در مصاحبه علمی از جمله شرایط پذیرش در این دوره است، اظهار داشت: کتاب «آشنایی با عقائد وهابیان» اثر حضرت آیت‌الله سبحانی و کتاب «دروس فی العقائد الخاصه بالشیعه الامامیه» اثر حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر مهدی فرمانیان به عنوان منابع مصاحبه در نظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی یادآور شد: ثبت‌نام‌کنندگان جهت تعیین زمان مصاحبه علمی می‌توانند از تاریخ 19 تا 23 تیرماه ساعت 8 تا 12 با شماره تلفن 32112194 تماس بگیرند.

وی تصریح کرد: بانوان طلبه در این دوره با مبانی فکری و باورهای غلط گروه‌های سلفی به ویژه وهابیّت آشنا می‌شوند وان شاء الله در پاسخگویی به سؤالات و شبهات در حوزه مبانی فکری گروه های سلفی توانایی لازم را کسب می‌کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی بیان داشت: این دوره تحت اشراف حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر مهدی فرمانیان رییس دانشکده مذاهب اسلامی دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱