با حضور 25 استاد طرح اندیشه مطهر؛

دوره ارتقای سطح اساتید ناظر طرح اندیشه مطهر برگزار شد

image_2018_06_25-12_14_54_991_ORC

دوره ارتقای سطح اساتید ناظر طرح اندیشه مطهر با حضور 25 نفر از اساتید این طرح در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز پنجشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: دوره ارتقای سطح اساتید ناظر طرح اندیشه مطهر از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی برگزار شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها اظهار داشت: در این دوره پودمانی، 25 نفر از اساتید ناظر هسته‌های مرکزی طرح اندیشه مطهر شرکت کردند که پس از موفقیت در این دوره، در هسته‌های مرکزی به فعالیت می‌پردازند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی افزود: اساتید ناظر در هسته‌های مرکزی طرح اندیشه مطهر، شیوه سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری(ره) را به بانوان طلبه ارائه می‌کنند و بانوان طلبه شرکت‌کننده در این طرح به عنوان اساتید اندیشه مطهر تربیت می‌شوند.

وی یادآور شد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی موسوی استاد حوزه و دانشگاه و نویسنده کتاب الگوهای کلان علوم انسانی اسلامی در این دوره حضور دارد و به ارائه درس می‌پردازد.

معاون فرهنگی تبلیغی تصریح کرد: این دوره دارای چهار سرفصل با موضوعات جریان‌شناسی فکری و شخصیت‌شناسی زمان شهید مطهری(ره)، نظام فکری و منهج اندیشه شهید مطهری(ره)، توضیح کتب و معرفی اجمالی آثار شهید مطهری(ره) و همچنین آموزش (مدیریت مباحثه) مشاوره‌محور کتب شهید مطهری(ره) است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی بیان داشت: این دوره، تیرماه سال جاری در 12 جلسه طی 4 روز از ساعت 8 تا 13 برگزار شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱