معاونت پژوهش جامعه‌الزهرا (س) اعلام کرد:

آغاز فراخوان هفتمین جشنواره بانو امین(ره)

هفتمین جشنواره بانو امین 1399-1

خانم حقانی از آغاز فراخوان هفتمین جشنواره بانو امین(ره) ویژه بانوان طلبه، اساتید و دانش‌آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری جشنواره بانو امین(ره) برای هفتمین سال پیاپی در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، عنوان کرد: هفتمین جشنواره بانو امین(ره) به منظور تکریم آثار برگزیده اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان و تلاش در راستای ایجاد فضای سالم برای رقابت پژوهشی برگزار می‌شود.

معاون پژوهش جامعه الزهرا علیهاالسلام به شرایط آثار فراخوان شده اشاره کرد و گفت: طلاب می‌توانند گواهی مقالات چاپ شده یا برگزیده در جشنواره‌ها و همایش‌های ملی و فراملی در سال 99-98 را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

حقانی افزود: در این جشنواره، پایان‌نامه‌های دفاع شده سطح سه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در سال 99- 98 و مقالات طلاب در تمامی سطوح دو، سه و چهار به شرط عدم شرکت مقالات در سایر همایش‌ها و جشنواره‌ها مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: هفتمین جشنواره بانو امین دارای بخش ویژه با موضوع «جهش تولید» است که در این بخش، آثار با محورهای «جهش تولید در علوم اسلامی - انسانی؛ ظرفیت‌های حوزه علمیه»، «جهش تولید در عرصه‌های آموزشی/ فرهنگی/ پژوهشی؛ راهکارها و موانع» و «جهش تولید محتوا در فضای مجازی؛ اولویت‌ها و راهکارها» دریافت می‌شود.

وی با اشاره به ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، گفت: پژوهشگران می‌توانند فرم ثبت نام تکمیل شده و فایل اثر در قالب «Word» و «PDF» را به ایمیل جشنواره به نشانی banooamin.pajoohesh@jz.ac.ir ارسال کنند.

وی، مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره بانو امین را تا پایان تیرماه عنوان کرد و اظهار داشت: پژوهشگران می‌توانند فرم ثبت نام را از سایت معاونت پژوهش به نشانی https://pjh.jz.ac.ir دریافت کنند.

آدرس دبیرخانه: ساختمان پژوهشگاه حضرت معصومه علیهاالسلام، طبقه سوم، دفتر همایش‌ها و جشنواره‌های علمی

شماره تماس: 32112484

کانال معاونت پژوهش در پیام رسان سروش: https://sapp.ir/jz2602

دانلود فرم ثبت نام هفتمین جشنواره بانو امین

دریافت تصویر خبر

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱