معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا (س) اعلام کرد:

اجرای طرح «صلای مودت» با محوریت مباحث خانواده در فضای مجازی

صلای مودت

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو از برگزاری طرح «صلای مودت» با محوریت مباحث خانواده در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به فعالیت کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام رسان سروش، عنوان کرد: در این کانال، ویژه برنامه «صلای مودت» به همت اداره کل امور فرهنگی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اهمیت مباحث خانواده در دین اسلام و جامعه بشری، گفت: از آنجا که یکی از اهداف تشکیل خانواده، تأمین نیازهای معنوی و عاطفی انسان و در ضمنِ آن کسب آرامش روح و روان فرد است، جهت دستیابی به این اهداف باید مقدماتی را فراهم کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با تأکید بر معرفی خانواده به عنوان کانون تربیت، که صلاح آن موجب نیکبختی و سعادت و فساد آن سبب انحراف و تباهی جامعه‌ی انسانی خواهد بود، گفت: یکی از گام‌‌های نخست در راه تحکیم بنیان خانواده، شناخت واجتماع بشری است.

وی یادآور شد: در صورت اعمال صحیح این کارکردها در خانواده، اهداف مهم تشکیل آن محقق می‌شود و در راستای تعالی و سعادت جامعه، گام مهمی خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: در این ویژه برنامه، با استفاده از آیات، روایات و سخنان بزرگان، مطالب در سه محور «تشکیل خانواده»، «تحکیم خانواده» و «آسیب‌ها و عوامل فروپاشی خانواده» ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو گفت: کانال معاونت فرهنگی تبلیغی به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t در دسترس است و همه بانوان طلبه به همراه خانواده‌های خود می‌توانند از مطالب آن بهره‌مند شوند.

وی بیان داشت: براساس این طرح، در روز های فرد هر هفته محتوای فرهنگی در محورهای ذکر شده، در کانال بارگذاری و پس از پایان مطالب هر محور، مسابقه ای برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی در پایان اظهار داشت: بانوان طلبه و دیگر مخاطبان این کانال می‌توانند نظرات و یا مطالب علمی خود را در مورد هر یک از موضوعات و محورهای طرح «صلای مودت» به ادمین کانال ارسال کرده تا پس از بررسی، به اشتراک گذاشته شود.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱