20 تیرماه؛

آخرین مهلت ارسال آثار ثبت شده در بیستمین همایش کتاب سال حوزه

کتاب سال حوزه

آخرین مهلت ارسال آثار ثبت شده در بیستمین همایش کتاب سال حوزه تا 20 تیرماه اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اندیشمندان و فرهیختگان صاحب اثر حوزه‌های علمیه که آثار خود را در سامانه همایش کتاب سال حوزه به ثبت رسانده‌اند تا تاریخ 20 تیرماه 1397 مهلت دارند این آثار را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

براساس این گزارش، کتاب‌هایی که در زمینه علوم اسلامی یا انسانی مرتبط با حوزه دین تألیف، تدوین، تصحیح و تحقیق و ترجمه شده باشند، در این همایش مورد بررسی قرار می‌گیرند.

شناسایی کتاب‌ها و نویسندگان برتر حوزوی و معرفی آن‌ها به جامعه علمی، تشویق و حمایت از نویسندگان کتاب‌های برتر حوزه، تقویت روحیه و انگیزه‌های تحقیق و پژوهش در حوزه و ارتقای سطح پژوهش‌های دینی و حوزوی از جمله اهداف این همایش است.

آثار طلاب برادر و خواهر ایرانی و غیر ایرانی که چاپ نخست سال 1396 شمسی باشد یا طی سال‌های 1437 تا 1439 قمری و 2016 تا 2017 میلادی، برای اولین بار، از سوی ناشران خارج از کشور منتشر شده‌اند، همچنین پایان‌نامه‌های سطح 4 (دکتری) دفاع شده در سال 1396 می‌توانند در این همایش شرکت کنند.

نویسندگان برادر و خواهر حوزه‌های علمیه داخل و خارج کشور که کتابی از آنان در موضوعات مرتبط با «انقلاب اسلامی ایران» در یکی از سال‌های 1387 تا 1397 برای اولین بار منتشر شده باشد، می‌توانند در «بخش ویژه انقلاب اسلامی» این همایش شرکت کنند.

شایان ذکر است، پایان‌نامه‌های سطح 4 (دکتری) که از سوی طلاب برادر و خواهر حوزه‌های علمیه داخل و خارج کشور که در یکی از سال‌های 1387 تا 1397در موضوعات مرتبط با «انقلاب اسلامی ایران» دفاع شده باشد، نیز می‌توانند در «بخش ویژه انقلاب اسلامی» شرکت کنند.

فرهیختگان و نویسندگان حوزوی که آثار خود را در پایگاه اطلاع رسانی همایش کتاب سال حوزه به ثبت رسانده‌اند، تا بیستم تیرماه 1397 مهلت دارند دو نسخه از اثر خود را به نشانی قم، جمکران، میدان انتظار، مرکز مدیریت‌ حوزه‌های علمیه، دبیرخانه همایش کتاب سال حوزه ارسال کنند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن 02537255890 (داخلی 603 تا 605) تماس گرفته و یا از طریق نشانی @ketabehowzeh در پیام رسان ایتا، سؤالات خود را مطرح کنند.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱