آغاز ثبت نام مراسم معنوی اعتکاف

اعتکاف ثبت نام

معاون فرهنگی تبلیغی از شیوه ثبت نام طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام در مراسم اعتکاف خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن برزو روز دوشنبه در گفتگو با واحد خبر، ضمن تبریک ایام میلاد یگانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام به آغاز ثبت نام اعتکاف رجبیه ۱۴۴۱ اشاره کرد و اظهار داشت: ثبت نام متقاضیان حضور در اعتکاف از 25 بهمن آغاز شده و تا 10 اسفند ادامه دارد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: بانوان جهت ثبت نام اعتکاف از طریق ورود به سامانه ثبت نام اعتکاف قم به نشانی https://qometekaf.com نسبت به دریافت کد پیگیری اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو یادآور شد: زمان برگزاری این مراسم پرفیض و معنوی همزمان با میلاد باسعادت حضرت امیرالمؤمنین علیه‌السلام از 18 تا 20 اسفند (13 تا 15) رجب است.

وی تصریح کرد: مراسم معنوی اعتکاف زمینه‌ای برای تزکیه نفس و انس بیشتر با پروردگار است و بانوان طلبه می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه الزهرا علیهاالسلام به سخنان رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در 15 اردیبهشت 93 در این باره اشاره کرد که فرمودند: «اعتکاف جای عبادت است؛ البتّه عبادت فقط هم نماز خواندن نیست؛ تماسّ خوب با معتکفین، ارتباط دوستانه و برادرانه، فراگیری از آنها، تعلیم‌‌دهی به آنها، معاشرت اسلامی را تجربه کردن و آموختن؛ همه‌‌ی اینها فرصتهایی است که در اعتکاف ممکن است پیش بیاید؛ [برای] این باید برنامه‌‌ریزی بشود».

حجت‌الاسلام والمسلمین برزو در ادامه یادآور شد: شرایط امکان دریافت سهمیه اعتکاف ویژه خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم شده است که بانوان طلبه برای بهره مندی از این سهمیه باید هنگام ثبت نام، در ادامه نام خانوادگی، عنوان «جامعه الزهرا علیها السلام» را درج کنند.

وی بیان داشت: بانوان طلبه پس از اتمام ثبت نام در سامانه اعتکاف، نام و نام خانوادگی و کد ثبت نام را به شماره پیامکی 30007227002627 ارسال و یا به اتاق 2/2 واقع در طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

دریافت تصویر خبر

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱