مدیر جامعه الزهرا(س) تصریح کرد:

مقاومت و ایستادگی، حلقه دهه فجر را به حلقه نهضت جهانی مهدوی متصل خواهد کرد

یادواره شهدا- حجت الاسلام مدنی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی با بیان اینکه دهه فجر به حوادث پیشین و پسین تاریخ اسلام متصل است، گفت: اگر ما امروز در حلقه ای که در آن قرار گرفتیم، همانند سردار سلیمانی در تمام طول زندگی از مقاومت، ایستادگی و شهادت نترسیم، بر سر ارزش‌ها و حرف‌های خود ثابت‌قدم بایستیم، این حلقه به حلقه نهضت جهانی مهدوی متصل خواهد شد و پرچم را به دست حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهیم داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی روز دوشنبه در مراسم یادواره شهدا که از سوی دبیرستان‌های دوره اول، دوره دوم و معارف اسلامی مجتمع آموزشی تربیتی هدی در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، عنوان کرد: ما افتخار می‌کنیم که در خدمت دانش‌آموزانی هستیم که با اطمینان می‌توانند به عنوان سفیران جامعه الزهرا علیهاالسلام در جامعه حضور داشته باشند و در مسائل دانشی، بینشی، بصیرتی، اخلاقی و رفتاری الگوهای مناسبی بوده و در همه جا بدرخشند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: در تاریخ ما دهه فجر یک حادثه بدون حلقه‌های پیشینی و پسینی نیست و همه حوادثی که در تاریخ اسلام متولد شدند، حلقه‌های متصل به هم هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی افزود: آن روز که حضرت زهرا علیهاالسلام یک تنه برای دفاع از ولایت ایستادند و با نهایت مظلومیت به شهادت رسیدند، تشیع را بیمه کردند و از ناله‌های مظلومانه حضرت، 72 سردار تربیت شدند و شهادت مظلومانه 72 سردار کربلا تشیع را بیمه کرد و سلسله‌ها وحلقه‌های مختلف پیش آمد تا به دهه فجر رسید که حلقه‌ای متصل به آن حلقه‌های پیشین است.

وی تصریح کرد: دوست داشتم خاطراتی از شهدای تظاهرات بگویم که مظلومیت شهادت در آن روز حتی قابل مقایسه با شهدای جبهه نیست، آنان با نهایت مظلومت به شهادت رسیدند تا توانستند 22 بهمن را بیافرینند.

مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام تأکید کرد: اگر ما در حلقه ای که در آن قرار گرفتیم، مقاومت کنیم، همانند سردار سلیمانی ثابت‌قدم بمانیم، در تمام طول زندگی از مقاومت، ایستادگی و شهادت نترسیم، بر سر ارزش‌ها و حرف‌های خود بایستیم، این حلقه به حلقه نهضت جهانی مهدوی متصل خواهد شد و پرچم را به دست حضرت ولیّ عصر عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف خواهیم داد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱