رهبر انقلاب از سانحه هوایی شدیدا متاثر شدند

مراسم جانباختگان حادثه هواپیمایی

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی سانحه هوایی اخیر را اسفناک دانست و گفت: نباید خدمات فراوان فرزندان ملت در سپاه پاسداران به علت حادثه غم بار سانحه هوایی زیر سوال برده شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هواپیمایی که با حضور مراجع تقلید و علما و عموم مردم شب گذشته در مسجد اعظم برگزار شد، با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: در دی ماه امسال، حوادث اسفناکی اتفاق افتاد که موجب تاثر مردم عزیز شد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به شهادت سردار سلیمانی در سحرگاه روز جمعه در خاک عراق، عنوان کرد: شهادت سردار مصیبت سختی برای مردم بود.

وی به شهادت جمعی از مردم در در مراسم تشییع سردار سلیمانی در کرمان اشاره کرد و افزود: شهدای کرمان جانشان را در راه عشق به سردار سلمانی و خط شهادت فدا کردند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی بسیار غم بار بود، اظهار داشت: اندوه سانحه هوایی غم از دست دادن سردار سلیمانی را عمیق تر کرد.

وی سیل سیستان و بلوچستان را یکی دیگر از حوادث تلخ دی ماه دانست و افزود: باید اقدامات لازم برای جبران آسیب های مردم در سیستان و بلوچستان صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه در حادثه سانحه هوایی، خطای انسانی دخیل بوده است، ابراز کرد: باید جریانات بعد از سانحه هوایی به طور صحیح مدیریت شود.

وی با اشاره به خطای انسانی در جنگ احد و شهادت حمزه عموی پیامبر(ص)، خاطرنشان کرد: منافقین موج سوار در زمان پیامبر(ص) به دنبال سو استفاده از این خطای انسانی بودند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که کسانی که به بهانه سانحه هوایی تجمع کردند، غم شهدا را نداشتند، تصریح کرد: شعارهای تجمع کنندگان یادآور فتنه 88 بود.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی به تحقیر آمریکا در پایگاه نظامی عین الاسد اشاره کرد و افزود: یکی از درس های حوادث اخیر عدم غرور نسبت به پیروزی هاست.

وی اعتراض و گلایه مردم نسبت به زمان اطلاع رسانی علت سانحه هوایی را به حق دانست و افزود: نباید خدمات فراوان فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب به علت حادثه غم بار سانحه هوایی زیر سوال برده شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه پیام قرآن کریم به مصیبت دیدگان، صبر و دعوت به شکیبایی است، گفت: شهدای سانحه هوایی و خانواده های آنها مشمول رحمت الهی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین رفیعی با اشاره به اینکه انگلیس در تجمعات غیر قانونی اخیر دست داشته است، عنوان کرد: باید نسبت به سوء استفاده ها از این خطای انسانی صورت گرفته در سانحه هوایی مواظب باشیم.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دو مرتبه سانحه هوایی اخیر را تسلیت گفتند، اظهار داشت: حادثه سانحه هوایی شدیدا رهبر انقلاب را متاثر کرده است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱