دیدار مسئولان جامعه الزهرا (س) با خانواده شهید موسوی نسب

دیدار با خانواده شهید موسوی نسب

جمعی از مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام با خانواده معزز شهید سیدعلیرضا موسوی نسب شهید مدافع حرم دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، جمعی از مسئولان جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضور در منزل شهید سیدعلیرضا موسوی نسب از شهدای مدافع حرم تیپ زینبیون با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار کردند.

این دیدار با هماهنگی اداره کل امور فرهنگی و با حضور مدیر کل امور فرهنگی، مدیر مدرسه علمیه مشکات، نماینده مدیر مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی و کارشناس فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام صورت گرفت.

در این دیدار، سرکار خانم سیده زهرا موسوی، همسر این شهید بزرگوار که از طلاب سطح سه مرکز تخصصی تفسیر علوم قرآنی جامعه الزهرا علیهاالسلام است، اظهار داشت: شهادت همسرم معامله با خدا بود و صبر و ایستادگی را ائمه اطهار علیهم‌السلام به من و فرزندانم عنایت کردند.

وی با اشاره به اینکه حاصل ازدواجش با این شهید والامقام فاطمه هفت ساله و محمد 6 ماهه بوده است، تصریح کرد: رفتار و عملکرد ما در زندگی باید به گونه ای باشد تا بتوانیم به آیه شریفه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا آمِنُوا» لبیک بگوییم.

همسر این شهید والامقام  با تأسی به حضرت زینب علیها‌السلام و روحیه‌ای سرشار از افتخار و همگام با اهداف این شهید مدافع حرم، گفت: اگر انقلاب درونی برایمان ایجاد نشود، نمی‌توانیم به انقلاب حضرت ولیّ عصر ارواحنا فداه لبیک بگوییم، پس باید درونمان را آماده کنیم تا زمینه‌ساز ظهور باشیم.

موسوی با اشاره به اینکه ما باید با رفتار و عمل نشان دهیم که سرباز امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف هستیم، عنوان کرد: شهید موسوی از دوران نوجوانی با وجود عهده‌دار بودن مسئولیت سرپرستی خانواده در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مدرسه و پایگاه بسیج مسجد حضوری فعال داشت.

وی افزد: این شهید بزرگوار در اوایل ثبت نام اعزام به سوریه، به عنوان داوطلبان حضور در عرصه فرهنگی به سوریه اعزام شد؛ شهید موسوی در منطقه المیادین سوریه در عرصه تشکیلات فرهنگی و بالابردن روحیه جهاد و مقاومت مجاهدت می‌کرد و در این منطقه به فیض شهادت نائل شد، اما هنوز پیکر مطهر شهید تحویل داده نشده است.

طلبه سطح سه جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: شهید علیرضا موسوی، در طول زندگی پربرکت خود در ترویج مکارم اخلاق، آداب معاشرت، همسایه داری، جذب جوانان نسبت به ارزش‌های دین اسلام، اخلاق حسنه و غیره، تلاش‌های بی وقفه داشت و مسئولیت‌پذیری ایشان در امور مختلف زبانزد بود؛ ایشان مبلغ قرآنی در عرصه جوانان بود.

در این مراسم، خانم رئیسه اختر طلبه بین الل جامعه الزهرا علیهاالسلام که از دوستان صمیمی این همسر شهید است، خاطر نشان کرد: خانم موسوی با خصوصیات اخلاقی که در زندگی دارد، همواره همکاری های فداکارانه ای جهت تحقق اهداف عالی همسرش دارد و اکنون پس از شهادت همسرش با تربیت فرزندان خود راه ایشان را ادامه خواهد داد.

اختر در ادامه گفت: ان‌شاءالله همه فرزندان اسلام، سردار سلیمانی‌هایی خواهند شد تا تمام دنیا هیج جای امنی برای آمریکا و دست‌نشانده‌هایش و تمام دولت های همسو با اهداف شیطانی آمریکا نباشد.

خانم ضرابی، مدیر مدرسه علمیه مشکات ضمن عرض تسلیت و تبریک به خانم موسوی از روحیه بالا و والای ایشان قدردانی کرد.

خانم داودالموسوی نیز با عرض تسلیت به این طلبه جامعه الزهرا علیهاالسلام و مادر گرامی این شهید والامقام، گفت: خدا را شاکریم که در میان طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام، چنین الگوی نمونه ای داریم.

وی از مادر بزرگوار این شهید گرانقدر که چنین فرزندی را در دامان خود پرورش داده، قدردانی کرد و اظهار داشت: در مراسم تشییع شهید موسوی، خانواده جامعه الزهرا علیهاالسلام با همدلی در کنار این خانواده معزز خواهند بود.

در این دیدار، تابلوی منقش به اسماء جلاله و به همراه هدیه ای از سوی جامعه الزهرا علیهاالسلام به خانواده معظم شهید اهدا شد.

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱