راهپیمایی کودکان مهد شکوفه‌های بهار جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت شهادت سردار سلیمانی /تصاویر

مهد کودک- شهادت سردار سلیمانی6

کودکان مهد و آمادگی شکوفه‌های بهار جامعه‌الزهرا(س) به مناسبت شهادت سردار سلیمانی به سمت مزار شهدای گمنام جامعه الزهرا(س) راهپیمایی کردند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم بزرگداشت و راهپیمایی کودکان مهد و آمادگی شکوفه‌های بهار جامعه الزهرا علیهاالسلام به سمت مزار شهدای گمنام این مؤسسه با اجرای برنامه‌هایی از قبیل نوحه‌خوانی، عزاداری، ادای احترام به شهدا و سردادن شعار برگزار شد.

این برنامه با اهدافی همچون تجدید عهد و میثاق با شهدای گرانقدر، بزرگداشت یاد و خاطره شهید سرافراز سپهبد سلیمانی، آشنایی کودکان با رشادت‌ها، شجاعت‌ها و جانفشانی های سردار سلیمانی و تبریک به شهید سلیمانی برای پیوستن به رفقا و شهدای قدیمی برپا شد.

تثبیت علاقه کودکان به نمادهای اعتقادی و ولایی و ملی، ایجاد علاقه کودکان به شهدا به ویژه سردار سلیمانی، بیعت با رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و گوش به فرمان ایشان بودن و اعلام انزجار از عاملان جنایت عظیم به شهادت رساندن سردار سلیمانی از دیگر اهداف این برنامه بود.

گفتنی است، مهدکودک و آمادگی جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان یکی از مهدهای برتر بین‌المللی همواره تلاش می‌کند کودکان را با آموزه‌های دینی و اخلاقی، سبک زندگی اهل بیت علیهم‌السلام، انقلاب اسلامی و اهداف آن و همچنین راه و رسم شهدا و بزرگان آشنا کند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱