خرید بیش از هزار و 600 جلد کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

نمایشگاه کتاب

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) از خرید هزار و 620 جلد کتاب در قالب 899 عنوان برای تجهیز بخش‌های مختلف این مؤسسه علمی آموزشی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم ریحانه حقانی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برپایی سی‌ویکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران که 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد، عنوان کرد: معاونت پژوهش به منظور تجهیز کتابخانه و تقویت گروه‌های علمی پژوهشی و با توجه به نیاز پژوهشگران و طلاب جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) اقدام به خرید کتاب کرد.

معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: کتب خریداری شده به زبان های فارسی و عربی و در گرایش‌های فلسفه و منطق، تفسیر علوم قرآن و حدیث، ادیان، مطالعات زن و خانواده، تاریخ اسلام و ایران، مهدویت، اخلاق و تربیت و روانشناسی و مشاوره بودند.

حقانی با بیان اینکه هزار و 620 جلد کتاب در قالب 899 عنوان از نمایشگاه بین‌المللی تهران خریداری شده است، تصریح کرد: از میان کتب خریداری شده، تعداد هزار و 263 جلد کتاب در قالب 629 عنوان به کتابخانه مرکزی اختصاص یافت، همچنین 232 جلد کتاب در قالب 182 عنوان برای کتابخانه پژوهش و 125 جلد کتاب در قالب 88 عنوان برای سایر بخش‌ها خریداری شد.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱