استقرار اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(س) در آموزشگاه امام رضا (ع)

جامعه الزهرا

اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در آموزشگاه امام رضا (علیه‌السلام) مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) با همکاری و پیگیری مدیر هماهنگی مجتمع آموزشی امام رضا(علیه السلام) در طبقه چهارم ساختمان شهید بهشتی (ره) مستقر شد.

اداره امور نخبگان و استعدادهای برتر با مدیریت سرکار خانم مریم اسماعیلی و با حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) از 18 اردیبهشت ماه، فعالیت خود را در این مؤسسه علمی حوزوی آغاز کرده است.

شناسایی نخبگان و استعداد های برتر، زمینه‌سازی برای رشد و شکوفائی آنان، حمایت و پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌ها و فعالیت‌های آنان و حرکت شایسته در مسیر تولید علم و جابجائی مرزهای دانش از جمله فعالیت‌های این اداره است.

گفتنی است؛ مدرسه علمیه کوثر (استعدادهای برتر) نیز از سال تحصیلی 97-96 در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) راه‌اندازی شده و و برای سه ترم متوالی اقدام به پذیرش طلبه کرده است.

این مدرسه علمیه با مدیریت سرکار خانم مریم اسماعیلی و زیر نظر معاونت آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) فعالیت می‌کند.

هدف از ایجاد این مدرسه، پذیرش بانوان طلبه با استعدادهای بالا است تا در زمینه تدریس، تبلیغ، پژوهش و یا مشاوره تربیت شوند.

بانوان طلبه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) که بعد از نخستین نیمسال تحصیلی، از لحاظ علمی حائز رتبه‌های برتر هستند، در صورت قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه می‌توانند در این مدرسه تحصیل کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱