برگزاری همایش «خانواده پایدار» ویژه طلاب غیرحضوری و فارغ التحصیلان کرمان

همایش خانواده پایدار

همایش سه روزه «خانواده پایدار» ویژه طلاب غیرحضوری و مجازی، دانش‌آموختگان و مبلغان ساکن استان کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فاطمه فرخنده روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: گردهمایی دانش‌آموختگان استان کرمان از سوی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در شهر کرمان برگزار می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام بیان داشت: تا کنون 425 بانوی فارغ التحصیل از استان کرمان در جامعه الزهرا علیهاالسلام شناسایی شدند، همچنین تعداد بیش از 200 نفر طلاب غیرحضوری هستند که در این گردهمایی فراخوان شدند.

فرخنده با بیان اینکه تا کنون بیش از 150 طلبه برای شرکت در این همایش ثبت نام کردند، گفت: این همایش روزهای چهارشنبه تا جمعه 6 تا 8 آذر به مدت سه روز در حوزه علمیه فاطمیه کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این همایش، شرکت کنندگان با مباحث مهارت‌های همسرداری، مهارت‌های تبلیغی با رویکرد پاسخگویی به شبهات آشنا می‌شوند و در روز آخر نیز از سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام با موضوع «ارتقا و بهبود جایگاه تبلیغ و ایجاد انگیزه تبلیغی در بین طلاب با محوریت استحکام خانواده» بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: جامعه الزهرا علیهاالسلام به عنوان مهم ترین حوزه علمیه شیعی خواهران در زمینه تحکیم و تعالی خانواده و تشکیل و ترویج ازدواج، رسالت عظیمی بر عهده دارد و هم اکنون با توجه به این که تعداد زیادی از دانش‌آموختگان این مرکز در استان‌ کرمان سکونت دارند، زمینه مناسبی جهت فعالیت و خدمت به نسل جوان مهیا است.

فرخنده بر لزوم توجه به نیازهای منطقه‌ای و استانی دانش‌آموختگان در امور علمی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد و افزود: ما برای تقویت و توسعه ظرفیت های علمی، فرهنگی و تبلیغی دانش آموختگان باید زمینه ارتباط هدفمند و مستمر آنان را با واحد تبلیغ و ارتباطات جامعه الزهرا علیهاالسلام فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه نخستین کارگاه علمی مهارتی اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام در استان کرمان برگزار می‌شود، گفت: این همایش به منظور استمرار ارتباط با فارغ التحصیلان و برگزاری همایش های سلسله ای با رویکرد خانواده و توانمندسازی طلاب و فارغ التحصیلان جهت امر تبلیغ در این موضوع برگزار می‌شود.

رئیس اداره دانش آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: دانش‌آموختگان جامعه الزهرا علیهاالسلام پس از اتمام دوره‌های تحصیلی و بازگشت به شهرستان، فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی به عهده دارند که برای تعمیق و تأثیر بیشتر این فعالیت ها لازم است کارگاه‌های ویژه برای آنان طراحی و اجرا کرد.

فرخنده عنوان کرد: با توجه به خانواده محور بودن طرح و به جهت بهره مندی بیشتر فارغ التحصیلان پیشنهاد بر این است که مباحث خانواده و با تاکید بر توانمندسازی مبلغین در پاسخگویی به شبهات در این خصوص و کسب مهارتهای تبلیغی در استانها درحال برنامه ریزی و پیگیری است.

وی در پایان یادآور شد: همایش های استانی تاکنون در استانهای اصفهان، تهران و البرز، قم، مازندران و گلستان، خراسانهای رضوی شمالی و جنوبی، مرکزی برگزار شده است و به یاری خدا برگزاری همایش در استان فارس درحال پیگیری است.

علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این همایش با شماره تلفن‌های 02532112408-02532112438 تماس بگیرند.

مشاهده جدول برنامه همایش سلسله ای خانواده پایدار

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱