برپایی نمایشگاه دستکش مخملی پنجه چدنی

پنجه چدنی

نمایشگاه استکبارستیزی «دستکش مخملی پنجه چدنی» از یازدهم تا پانزدهم آبان ماه در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، سرکار خانم داودالموسوی مدیرکل امور فرهنگی از برپایی نمایشگاه «دستکش مخملی پنجه چدنی» از 11 آبان ماه همزمان با ایام استکبارستیزی در جامعه الزهرا علیهاالسلام خبر داد.

وی افزود: این نمایشگاه از شنبه تا چهارشنبه در محل دائمی نمایشگاه های جامعه الزهرا علیهاالسلام واقع در ساختمان اداری معاونت آموزش از ساعت 9 تا 14 جهت بازدید طلاب و اساتید دایر است و البته در روزهای دوشنبه و چهارشنبه تا ساعت 17 جهت استفاده طلاب نوبت عصر پذیرای علاقهمندان خواهد بود.

مدیرکل امور فرهنگی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در دیدار دانش‌آموزان و دانشجویان مورخ 12 آبان سال 92 مبنی بر این که «استكبارستیزی یعنی یك ملّتی زیر بار مداخله‌جویی و تحمیل قدرت استكبارگر یا انسان مستكبر یا دولت مستكبر نرود» هدف از برگزاری این نمایشگاه را بصیرت افزایی و بیداری مخاطبان نسبت به مسئله تسلیم ناپذیری، اقتدار، صلابت و مقاومت ملت ایران در پیشگاه جهانیان و ایجاد و تقویت روحیه استکبار ستیزی بین طلاب بیان کرد.

داودالموسوی در پایان گفت: در حاشیه این برنامه مسابقه ای از محتوای نمایشگاه برگزار  و جوایز آن هر روز به برگزیدگان اهدا می شود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱