حضور فعال جامعه‌الزهرا(س) در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن

نمایشگاه قرآن

غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن میزبان خیل عظیم مردم و مسئولان است.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور فعال دارد.

در این غرفه، میز هدایت تحصیلی با حضور کارشناسان و هدف معرفی امور آموزشی و روند تحصیل در جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) میزبان بازدیدکنندگان است، همچنین کارشناسان در میز حافظان و قاریان، میز مشاوران و میز کودک و نوجوان پاسخگوی بازدیدکنندگان هستند.

در این غرفه، خلاصه پایان‌نامه‌های قرآنی به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، نشریه‌های داخلی و فصلنامه‌های علمی تخصصی و کتاب‌های تألیف شده توسط اساتید و طلاب جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) ارائه می‌شود.

غرفه جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) در روزهای نخستین نمایشگاه مورد بازدید اعضای هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از جمله دکتر رجبعلی اسفندیار عضو هيئت علمي پژوهشكده علوم و انديشه سياسي پژوهشگاه و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید نوروزنژاد مدیر روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرار گرفت.

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از 29 اردیبهشت تا 14 خردادماه با شعار «قرآن؛ چلچراغ ‏هدایت» در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) دایر است.

 

نمایشگاه قرآن

نمایشگاه قرآن

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱