درخشش طلبه بین‌الملل جامعه‌الزهرا(س) در جایزه جهانی اربعین

جایزه جهانی اربعین

خانم بتول زهرا آکیول از کشور ترکیه از مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی به عنوان یکی از برگزیدگان پنجمین جایزه جهانی اربعین معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، آیین اختتامیه و مراسم تقدیر از برگزیدگان پنجمین جایزه جهانی اربعین در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد.

15 اثر در این دوره از جایزه جهانی اربعین حایز رتبه برگزیده شدند که بتول زهرا آکیول از کشور ترکیه و از طلاب سطح سه مرکز تخصصی طلاب غیرایرانی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام حائز رتبه دوم در بخش سفرنامه نویسی شد.

در این مراسم، آیت الله محمدعلی تسخیری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور، دکتر غلامعلی حدادعادل و همچنین سفرا و نمایندگانی از کشورهای اندونزی، لبنان، عراق، بنگلادش، ترکیه، پاکستان، فلسطین، قزاقستان، عمان و غیره حضور داشتند، در این مراسم همچنین از پوستر ششمین دوره این جایزه نیز رونمایی شد.

در بخش سفرنامه‌نویسی این دوره حضور نویسندگان افغانستانی چشمگیر بود و جایزه برگزیده نخست و همچنین برگزیده سوم نیز به آنها رسید.

برگزیدگان نخست تا پنجم بخش سفرنامه نویسی به ترتیب علی آقامحسنی از کشور افغانستان، بتول زهرا آکیول از کشور ترکیه، سیدمحمدجعفر محمودی از کشور افغانستان، نمیرا ناصر از کشور ایتالیا و محمدحسین حسینی از کشور پاکستان بودند.

همچنین برگزیدگان بخش عکس از اول تا پنجم به ترتیب، حسنین الشرشاحی از کشور عراق، زهیر صیدانلو از ایران، سید شبیح الحسن از کشور پاکستان، محمدایلیا یعقوبی از کشور هندوستان و محمد برکت از کشور لبنان بودند.

محمد مجید هادی الیاسری، محسن بن محمد العجمی، دده کوثر، محمد کرمزاده و خانم مرضیه در بخش فیلم حائر رتبه های برتر شدند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱