ثبت نام دوره‌های قرآنی و حدیثی نیمسال اول تحصیلی جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد

دوره های قرآنی و حدیثی

ثبت نام دوره‌های حضوری قرآنی و حدیثی ویژه نیمسال اول 99-1398 در دو سطح عمومی و تخصصی آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم طیبه سادات طباطبایی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در ترم مهر 1398 در جهت انس بیشتر طلاب و همچنین معرفت‌افزایی نسبت به معارف ناب قرآن و عترت در متون معتبر قرآنی و حدیثی، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی افزود: در این فراخوان، دوره‌های عمومی آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های روان‌خوانی، تجوید و طرح‌های مختلف حفظ، دوره‌های تخصصی قرآن و حدیث شامل تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی، روش بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شود و طلاب می‌توانند جهت شرکت در دوره های حضوری پس از مشاهده برنامه ها جهت ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: بنابه تعاملات صورت گرفته مطابق برنامه ترم‌های گذشته، اداره قرآن و حدیث با مرکز آموزش مجازی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام شرایط بهر‌ه‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت آنلاین و غیرحضوری فراهم شده است که فراخوان این دوره‌ها به زودی از طریق سایت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام فراخوان خواهد شد.

مدیر کل امور تربیتی بیان داشت: تشکیل هر کدام از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها منوط به رسیدن تعداد افراد ثبت نامی به حدنصاب است که پس از انجام ثبت‌نام‌ها با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

طباطبایی، زمان ثبت نام در این دوره‌ها را از 30شهریور تا 20 مهرماه 1398 عنوان کرد و گفت: ثبت نام دور‌های قرآنی و حدیثی اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تنها از طریق مراجعه به سامانه http://qh.jz.ac.ir/ امکان‌پذیر است.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان در صورت نیاز به همراهی در مراحل ثبت نام یا پرسشی پیرامون برنامه‌ها با شماره تلفن 32112355 تماس بگیرند و  یا به سرای ثقلین واقع در ورودی ساختمان شهید بهشتی مراجعه کنند.

 جدول فراخوان دوره های اداره قرآن و حدیث در مهر ماه 1398

نکات لازم جهت ثبت نام در دوره های حضوری قرآن و حدیث

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱