مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن تصریح کرد:

طلاب مراکز تخصصی مروج فرهنگ عفاف و حجاب باشند

جامعه الزهرا

خانم فتح الله زاده به طلاب مراکز تخصصی توصیه کرد: با توجه به موضوع مهم عفاف و حجاب، نه تنها عامل بلکه مروج این فرهنگ باشند و خود را در رفع معضلات اجتماعی و امر رشد و ارتقای نظام سهیم دانسته و در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی بکوشند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فتح الله‌زاده در نشست توجیهی طلاب جدید الورود مراکز تخصصی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام که با حضور طلاب سطح سه و چهار 6 مرکز تخصصی این مؤسسه علمی حوزوی در سالن جلسات طبقه دوم ساختمان شهید بهشتی برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری حضرت أباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام و خوشامدگویی به طلاب با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۰ رشته فعال در مراکز تخصصی وجود دارد، افزود: مقطع سطح سه در طول حداقل ۵ نیمسال و حداکثر ۱۱ نیمسال گذرانده می‌شود.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن گفت: برای اطلاع طلاب از قوانین تحصیلات تکمیلی،  گزیده‌ای از آیین‌نامه‌های آموزشی، تربیتی جهت سهولت به صورت دفترچه‌ای در اختیار طلاب قرار می‌گیرد.

خانم فتح الله‌زاده از طلاب ورودی تحصیلات تکمیلی خواست با توجه به برنامه‌ریزی که در مورد حداقل و حداکثر واحدها جهت رعایت شرایط خواهران وجود دارد و با تذکر این نکته که توجه به کانون خانواده نسبت به امر تحصیل در اولویت قرار دارد نسبت به انتخاب واحد اقدام کنند.

مدیر مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن در ادامه به اهمیت کیفیت تحصیل اشاره کرده و گفت: ارزشمندی فراگیری آموزه‌ها به شیوه مباحثه و تحقیق و پژوهش در طول دوره تحصیل است و این امر در دستیابی طلاب به اهداف تحصیل (تدریس، تبلیغ و پژوهش) بسیار مؤثر خواهد بود؛ وی همچنین بر توجه طلاب به امور تربیتی پا به پای امور آموزشی تأکید کرد.

خانم فتح الله‌زاده با تأکید بر امور پژوهشی و پایان نامه اظهار داشت: انتخاب واحد طلاب پس از گذراندن ۷۵ واحد، منوط به ارائه موضوع و تأیید طرح تفصیلی است؛ لذا خواهران همزمان با شروع تحصیل دغدغه انتخاب موضوع را داشته باشند.

وی در پایان پس از مقایسه اجمالی ساختار صف و ستاد و با تذکر به این نکته که امور اجرایی به عهده مراکز تخصصی است از طلاب ورودی خواست دیدگاه‌های اصلاحی و انتقادی خود را با مدیران مراکز در میان بگذارند و با توجه به موضوع مهم عفاف و حجاب، نه تنها عامل بلکه مروج این فرهنگ بوده و خود را در رفع معضلات اجتماعی و امر رشد و ارتقای نظام سهیم دانسته و در تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی کوشا باشند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱