ثبت نام مهدکودک و آمادگی شکوفه‌های بهار

مهدکودک شکوفه های بهار

پیش ثبت نام کلاس‌های آمادگی دخترانه و پسرانه در دو شیفت صبح و عصر تا 28 شهریور انجام و در صورت تکمیل ظرفیت، کلاس تشکیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم فاطمه ازناوی روز سه‌شنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر والدین و موافقت مدیر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام، پیش‌ثبت‌نام کلاس‌های آمادگی دخترانه و پسرانه در دو شیفت صبح و عصر تا روز پنجشنبه 28 شهریور در واحد امور واقع در طبقه همکف مهد کودک انجام و در صورت تکمیل ظرفیت، کلاس تشکیل خواهد شد.

مدیر مهدکودک شکوفه‌های بهار با بیان اینکه ثبت نام نونهالان در این مهدکودک از هفته گذشته آغاز شده است، تصریح کرد: طلاب محترم جدیدالورود جهت ثبت نام فرزندان خود می‌بایست دارای کد تحصیلی و انتخاب واحد ترم باشند.

ازناوی افزود: متقاضیان می‌توانند به سامانه مهدکودک به نشانی https://mahd.jz.ac.ir مراجعه و با مطالعه شرایط و ضوابط نسبت به  ثبت نام کودک خود اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ثبت نام تا تکمیل ظرفیت کلاس‌ها ادامه خواهد داشت، یادآور شد: خانه فرهنگی ديجيتال واقع در زیرزمین بین ساختمان قدوسی و بهشتی، جهت ثبت نام اینترنتی آماده خدمات‌رسانی است.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱