صدوبیست‌وهشتمین شماره نامه جامعه منتشر شد

نامه جامعه128

صدو بیست و هشتمین شماره فصلنامه علمی تخصصی معارف اسلامی نامه جامعه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، صد و بیست و هشتمین شماره فصلنامه علمی تخصصی نامه جامعه منتشر شد. در این شماره مقالاتی با عناوین «تحلیل ازدواج رسول خدا(ص) با خدیجه کبری(س) بر اساس اخبار تاریخی» به قلم فرزانه حکیم‌زاده، «بررسی جایگاه اخلاق ارسطویی در قرآن از منظر علامه طباطبایی(ره)» نوشته طاهره حسن‌زاده خياط و «تحلیل معنایی ولایت شیطان از منظر قرآن و راه‌های مقابله با آن» به همت افسانه ضيايی ثابت» در اختیار دانش پژوهان قرار گرفته است.

«بررسی تطبیقی ماهیت و رؤیت ملائکه در تفسیر المیزان و المنار» نوشته سيدمحمود طيب حسينی و صديقه فيجانی، «عوامل بینشی نگرانی و راه‌های مقابله با آن از دیدگاه قرآن و روانشناسی» به قلم محترم قوی و مريم وفاجو و «بررسي تطبيقي زندگی حضرت حوا در تفاسير فريقين» به همت محدثه حق‌پرست از دیگر مقالات منتشر شده در این شماره است.

این فصلنامه با امتیاز علمی تخصصی، در طول بیش از پنج سال فعالیت در موضوع معارف اسلامی، پیوسته با نشر مقالات علمی، ضمن ارائه دستاوردهای نو، فضای مناسبی برای انتشار آراء و تضارب اندیشه‌ها در حوزه معارف اسلامی فراهم کرده است.

اساتید، محققان و پژوهشگران عرصه معارف اسلامی می‌توانند حاصل تلاش‌های علمی خود را در گرایش «تفسیر و علوم قرآن و حدیث»، «فقه و حقوق»، «سیره و تاریخ»، «اخلاق و تربیت»، «فلسفه، کلام و عرفان» جهت انتشار به سامانه نشریه به نشانی http://nj.jz.ac.ir ارسال کنند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱