اعلام جدول زمان‌بندی دوره عمومی طرح جامع سیر مطالعاتی منظومه فکری شهید مطهری(ره)

اندیشه مطهر

جدول زمان‌بندی دوره عمومی طرح جامع سیر مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مطهری(ره) در ترم تابستان از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین تهرانی روز سه ‌شنبه در گفتگو با واحد خبر به ارائه جدول زمان‌بندی دوره عمومی طرح سیرمطالعاتی شهید مطهری از سوی ستاد اندیشه مطهر جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: این طرح از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و با همکاری ستاد اندیشه مطهر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ثبت نام این طرح مطالعاتی در بهار 98 انجام شد و در جلسات توجیهی، مواردی مورد تصویب قرار گرفت.  

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام افزود: طرح جامع سیر مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مطهری (ره) در سه مرحله عمومی، تخصصی و پژوهشی طراحی شده که جدول زمان‌بندی دوره عمومی این طرح ارائه می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تهرانی ادامه داد: دوره عمومی این طرح در دو ترم تابستانه و دو ترم تحصیلی برگزار می‌شود که ترم تابستانه این دوره آغاز شده است.

وی با بیان اینکه گذراندن دوره عمومی برای ورود به دوره تخصصی و پژوهشی الزامی است، گفت: دوره تخصصی و پژوهشی این دوره نیز به مدت یک سال تحصیلی است که دوره پژوهشی این طرح در قالب مقاله، کتاب و غیره ارائه خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: انتظار می‌رود دانش‌پژوهان بعد از گذراندن این دوره به آثاری از جمله، تقویت ایمان و وابستگی به دین، مواجهه صحیح با آموزه‌های اسلامی، کسب توانمندی لازم در دفاع از آموزه‌های دینی، تأثیرگذاری فرهنگی و عقیدتی در مراکز فرهنگی و فعالیت‌های تبلیغی، به‌ دست‌آوردن شجاعت اندیشه‌ورزی و آزاد‌اندیشی دست یابند.

جهت دریافت جدول زمان‌بندی دوره عمومی طرح جامع سیر مطالعاتی منظومه فکری استاد شهید مطهری(ره) این پیوند را فعال کنید.

با مراجعه به جدول زمان بندی، نکات کلی طرح، نکات قابل توجه در ترم تابستانه 98 و نیز مطالبی در خصوص نوشتن یک چکیده مناسب ارائه شده که مطالعه دقیق آن در موفقیت شما تأثیرگذار است.

علاقه‌مندان جهت اطلاع از برنامه‌های فرهنگی تبلیغی می‌توانند در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در پیام‌رسان سروش به نشانی  @jz_m.f.tعضو شوند.

راه‌های ارتباطی جهت دریافت پیشنهادات، انتقادات، طرح، ایده وغیره از طریق تماس با شماره 32112434 و 32112357 امکان‌پذیر است.

 

 

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱