فعالان مهدویت در مرکز تخصصی حکمت اسلامی تجلیل شدند

جامعه الزهرا

در جلسه اختصاصی مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی با طلاب این مرکز، نمایندگان کلاسی، ممتازان انضباطی و فعالان مهدویت تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل، جلسه اختصاصی مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی با طلاب این مرکز روز یکشنبه در آمفی تئاتر زیرزمین ساختمان شهید قدوسی(ره) برگزار شد.

در ابتدای جلسه، سرکار خانم فیضی مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی ضمن قرائت فرازی از صلوات شعبانیه به نکات معنوی آن اشاره کرد و با تبریک اعیاد گذشته، به منظور درک معنویات ماه مبارک رمضان ضرورت بهره‌مندی از ماه شعبان را گوشزد کرد.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی در ادامه به درخواست مطرح شده از سوی طلاب مبنی بر تکرار جلسات صمیمانه طلاب با مدیر مرکز ، هدف اصلی از برگزاری این جلسه را قدردانی و تجلیل طلاب این مرکز به جهات مختلف اعم از نمایندگان کلاسی، ممتازان انضباطی و همچنین فعالان مهدویت عنوان کرد.

فیضی ضمن قدردانی ویژه از طلاب رشته مهدویت که در ایام نیمه شعبان با اقدامی خالصانه خیمه مهدویت را در مزار شهدای گمنان برپا کردند؛ بر حمایت مرکز تخصصی حکمت اسلامی از ایده های طلاب در زمینه های مختلف تاکید کرد.

وی در همین راستا به برگزاری مسابقه «ایده برتر» اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این مسابقه ارتقای سطح کیفی امور مرکز در جهات مختلف آموزشی، فرهنگی، تربیتی، پژوهشی و اجرایی است.

مدیر مرکز تخصصی حکمت اسلامی در ادامه افزود: با توجه به اینکه تعطیلات ماه رمضان و تابستان پیش رو است به منظور اطلاع از برنامه های مرکز ، عضویت در کانال اختصاصی مرکز در پیام‌رسان سروش امری ضروری است.

در ادامه هدایایی به رسم یادبود به نمایندگان کلاسی، ممتازان انضباطی و همچنین فعالان مهدویت اهدا شد و در پایان، طلاب پیشنهادات و نظرات خود را با مدیر این مرکز در میان گذاشتند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر

ارتباط با جامعة الزهرا(س)

  • نشانی: قم، سالاریه، بلوار بوعلی
  • مرکز تلفن: ۳۲۱۱۲۰۰۰
  • دورنگار: ۳۲۹۲۵۱۱۰
  • صندوق پستی: ۳۷۱۸۵۳۴۹۳
  • کد پستی: ۳۷۱۶۹۱۶۶۵۱